Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


25 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 24 styczeń 2012 - 02:45

Hej, Radni z Wizajn! Ukladalem sie juz do snu, a tu na ekranie komputera Wasz Wojt mi sie wylonil. To nie wiecie co zrobic? Jako Rada wybierzcie swojego wojta. Jozka zostawcie w spokoju. Niech pozostanie jako wojt rzadowy. Zgodnie z art. 26 Ustawy o samorzadzie gminnym to przeciez Rada wybiera wojta, jako wladze wykonawcza gminy. Ustawa z 2002 roku o bezposrednim wyborze wojta i innych to alternatywa. Nie nakaz. Wladza centralna nawet w formie ustaw nie moze Wam nakazywac w jakim trybie wybieracie wojta. Wybierzcie wiec w swoim, ustawowym trybie. Samorzadowym. Zgodnie z Europejska Karta Samorzadu Lokalnego. Wladza centralna Wam nie podskoczy, bo Kaerte przyjela bez zastrzezen. Nie pozwolcie siebie ubezwlasnowalniac. Zwolajcie sesje Rady Gminy, na ktora starego wojta nie wpusccie, bo nie jest radnym a sprawa wladzy dotyczy, nie budzetu i kropka. Stary wojy moze na wiecach ze swoimi wyborcami w dysputy sie wdawac. Wyzywajac ich komuchami. Gdy to zrobicie - do Hrabstwa Dowspuda zapraszam. W Palacu Paca. To znaczy w jego ruinach. Moze zglupiejecie z tego, co Wam doniose, ale w calej Polsce tylko Hrabstwo i Gmina Dowspuda jest jedyna gmina, do ktorej wladza centralna mieszac sie nie moze. Bo ma swoje oparcie w Karcie o ktorej wyzej. Hrabstwo jest jedyna w Polsce gmina nie utworzona w drodze nakazu rzadowego jako wspolnota. Dzialajac w formie prawnej stowarzyszenia, choc terytorium nie ma wladze autonomiczna wszakze ma, niczym nie ograniczana. Ze Dowspude i Palac Paca w posiadanie przejmuje. A Wy boicie sie korzystac z wladzy, ktora macie? Jesli jestescie autentycznym samorzadem, rzadzcie sie sami. I na Boga, nie sluchajcie zawodowych radcow. Bo Was w pole wyprowadza. A tam u Was same wiatraki. Sam je widzialem

#2 ~Aleksander~

~Aleksander~
  • Goście

Napisano 24 styczeń 2012 - 02:58

Jako podstarzaly juz facet tak zamaszyscie pisalem do Wizajn w sprawie wojta, ze nie ten przycisk nacisnalem, wskutek czego moj komentarz pojawil sie na ekranie jako juz ulatwiony. A ja nie zdazylem sie podpisac, Wiec teraz to czynie nie jako jakis tam gosc. Ja gosciem nie jestem na Forum. Starym bywalcem. Co niniejszym kwituje. Z gory gratulujac Waszego wyboru. W co nie watpie. W Wizajnach moja ciotka niegdys mieszkala (nad jesiorem) sp. Anna z rodu mego nazwiska. Siostra mojego ojca. Po porady prawne walcie do Bakalarzewa. Gdzie ustawe samorzadowa i ta Europejska Karte Samorzudu Lokalnego po nocach czytaja. Tam zdaje sie juz swego wojta Rada wybrala. Albo wkrotce wybierze. Czyniac zadosc swoim niezbywalnym prawom wpiszecie sie na liste trzech pierwszych wolnych gmin w Polsce. Odwagi. Aleksander Radzaj, z krolewskiej Szwecji, kraju Wikingow Sverige dzisiaj zwanym. Waszych prapradziadow.

#3 ~Aleksander~

~Aleksander~
  • Goście

Napisano 24 styczeń 2012 - 04:59

Nie ma jeszce piatej a w Wizajnach ozywiony ruch. Co postrzegam w internecie. Przy pulpicie komputera dwie postacie: dwoch wojtow postrzegam. Wpatrzeni w ekran komputera niecierpliwia sie, ktory bedzie gora. Przewodniczacy Rady plan sesji kresli. O wynik spokojny. Jak ja przed switem. Aleksander Radzaj

#4 ~Bolko~

~Bolko~
  • Goście

Napisano 24 styczeń 2012 - 05:52

Hej, Radni z Wizajn! Ukladalem sie juz do snu, a tu na ekranie komputera Wasz Wojt mi sie wylonil. To nie wiecie co zrobic? Jako Rada wybierzcie swojego wojta. Jozka zostawcie w spokoju. Niech pozostanie jako wojt rzadowy. Zgodnie z art. 26 Ustawy o samorzadzie gminnym to przeciez Rada wybiera wojta, jako wladze wykonawcza gminy. Ustawa z 2002 roku o bezposrednim wyborze wojta i innych to alternatywa. Nie nakaz. Wladza centralna nawet w formie ustaw nie moze Wam nakazywac w jakim trybie wybieracie wojta. Wybierzcie wiec w swoim, ustawowym trybie. Samorzadowym. Zgodnie z Europejska Karta Samorzadu Lokalnego. Wladza centralna Wam nie podskoczy, bo Kaerte przyjela bez zastrzezen. Nie pozwolcie siebie ubezwlasnowalniac. Zwolajcie sesje Rady Gminy, na ktora starego wojta nie wpusccie, bo nie jest radnym a sprawa wladzy dotyczy, nie budzetu i kropka. Stary wojy moze na wiecach ze swoimi wyborcami w dysputy sie wdawac. Wyzywajac ich komuchami. Gdy to zrobicie - do Hrabstwa Dowspuda zapraszam. W Palacu Paca. To znaczy w jego ruinach. Moze zglupiejecie z tego, co Wam doniose, ale w calej Polsce tylko Hrabstwo i Gmina Dowspuda jest jedyna gmina, do ktorej wladza centralna mieszac sie nie moze. Bo ma swoje oparcie w Karcie o ktorej wyzej. Hrabstwo jest jedyna w Polsce gmina nie utworzona w drodze nakazu rzadowego jako wspolnota. Dzialajac w formie prawnej stowarzyszenia, choc terytorium nie ma wladze autonomiczna wszakze ma, niczym nie ograniczana. Ze Dowspude i Palac Paca w posiadanie przejmuje. A Wy boicie sie korzystac z wladzy, ktora macie? Jesli jestescie autentycznym samorzadem, rzadzcie sie sami. I na Boga, nie sluchajcie zawodowych radcow. Bo Was w pole wyprowadza. A tam u Was same wiatraki. Sam je widzialem

Z tym niewpuszczeniem wójta na sesję gminy to lipa. Wejdzie jako zwykły mieszkaniec korzystając z "przyrodzonego" prawa do informacji publicznej i nic mu nie zrobicie :P

#5 ~Aleksander~

~Aleksander~
  • Goście

Napisano 25 styczeń 2012 - 15:45

Z tym niewpuszczeniem wójta na sesję gminy to lipa. Wejdzie jako zwykły mieszkaniec korzystając z "przyrodzonego" prawa do informacji publicznej i nic mu nie zrobicie :P

Wiec bedzie mial takie same prawa jak mieszkancy. Bez innych praw. I powazania naleznego wojtowi. Po o powazanie dla siebie bedezie musial zabiegac na Al. Ujazdowskiech. No, moze tez wiece zwolywac. Aby spotkac sie ze swoimi wyborcami. Lub ich komuchami obrzucic. Jest wolnym czlowiekiem. Nie jestem raczej za tym zeby Rade wyrzucac, a wojta zostawic. Bo powstanie sytuacja paradoksalna. Bedzie wladza wykonawcza a nie bedzie prawa. Prawo ustanawia Rada, a nie WOJT! W wizajnach odwrotnie: mieszkancy wybieraja i radnych i wojta ta sama metoda: bezposrednio, powszechnie, tajnie i rowno. A .! Taki sposob wyboru dotyczy tylko radnych. Zajrzyjcie do Konstytucji RP. Komunisci ustawa z 2002 r. dopisali: wojta tez! I macie to .. Zycze powodzenia Radzie. Dajcie mi sygnal, jak powolacie wojta. Spotkamy sie, moze nawet w Wizajnach. W ten sposob obronicie demokracje. Balagan bedzie ten sam. To niewazne. Ale ludzie stana sie inni. Zasiegnijcie opinii w Bakalarzewie. Tam sa na biezaco. Tuska juz wypieprzyli z wpieprzania sie w sprawy samorzadu. Nie bedzie zadnych komisarzy ani sekretarzy. Bedzie wojt wybrany przez Rade. Aleksander Radzaj

#6 ~Weżta mnie~

~Weżta mnie~
  • Goście

Napisano 26 styczeń 2012 - 13:04

Racje mo ten cłowiek ,dobze wom radzi.Jak nie chceta tego wójta to ni. Nicego sie nie bujta.Kosy na śtorc widły w dłoń . Wase Wiżajny ni jego :D

#7 ~Aleksander~

~Aleksander~
  • Goście

Napisano 26 styczeń 2012 - 13:52

Racje mo ten cłowiek ,dobze wom radzi.Jak nie chceta tego wójta to ni. Nicego sie nie bujta.Kosy na śtorc widły w dłoń . Wase Wiżajny ni jego :D,

No, nareszcie odezwal sie glos rozsadku. To znaczy nie mnie tylko rozsadek popierajacy. Tylko z tymi kosami nie wchodzcie na sale obrad Rady. Na zewnatrz poczekajcie. Tam tez palic mozna. Jak wojta Rada wybierze zabierzcie Go ze soba, o zgode Go nie pytajac, nawet do karczmy aby Wam przysiegi zlozyl. Wam nie radnym. Wojt zadnych przysiag skladac nie musi, ale jak pokazecie mu te kosy na storc - bedzie spiewal nawet Boze cos Polske itd. Na starego wojta uwagi nie zwracajcie. Nawet jak z rozpaczy chleje. Kazdy wojt chleje pod koniec kolejnej kadencji. Slyszalem, ze Wizajny w jakis sposob z Pacami powiazane. Jesli to prawda, macie wybrac wojta z prawdziwego zdarzenia. Aby w sobie mial cos z hrabiego. Na mapie ktora posiadam Wizajn znalesc nie moge. Zasypalo Was tam czy co. Wizajny to fajne - nie wiem co. Ale ze fajne, to naprawde. I fajna atmosfera, i okolice, i ludzie. No, nie wszyscy. Jak wszedzie. Moja sp. Mama jak pierwszy raz byla w Wizajnach (pogrzeb Anny, o czym wspominalem) byla zachwycona pieknem Wizajn. Ja to potwierdzam. Radni, zadbajcie o to, aby tez w demokracji bylo u Was fajnie. Przyjade to zobaczyc. Spotkamy sie w tym barze, gdzie duzo miejsca. Pare krokow od Urzedu. Ja tak mysle, ze gdy pare gmin wybierze swoich wojtow, tak normalnie, to zwiazek gmin zalozyc mozna. Gmin wolnych. Tradycjami zwiazanych. Aby w kupie potem na Szweda uderzyc. Szwed bogaty. Inaczej go niempodejdziewz jak kasa nie przebijesz. Pija slabo. Jakby sie bali nie wiadomo czego. Aleksander Radzaj

#8 ~Leszek smieszek~

~Leszek smieszek~
  • Goście

Napisano 26 styczeń 2012 - 15:58

jednak Polak w Szwecji potrafi -nachla się a potem pisze brednie
i z kosą na szweda idzie :rolleyes:

#9 ~cesiuk~

~cesiuk~
  • Goście

Napisano 26 styczeń 2012 - 18:07

jednak Polak w Szwecji potrafi -nachla się a potem pisze brednie
i z kosą na szweda idzie :rolleyes:

co gadas ze jon pise brednie a ja bu chciał zeby jon no ten Alek buł wojtem,to wies jek by fajnie było.

#10 ~jozik~

~jozik~
  • Goście

Napisano 26 styczeń 2012 - 18:18

co gadas ze jon pise brednie a ja bu chciał zeby jon no ten Alek buł wojtem,to wies jek by fajnie było.

co ty cesik bezgraz jak tyn rodzaj alek razym z suwalcakiem unegdaj byli na spitalu psihitrycnym jon jesce ni wydobzal jon musi jesce lecyc sie spitalnie

#11 ~Aleksander~

~Aleksander~
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2012 - 13:54

co ty cesik bezgraz jak tyn rodzaj alek razym z suwalcakiem unegdaj byli na spitalu psihitrycnym jon jesce ni wydobzal jon musi jesce lecyc sie spitalnie

Do Jozika - to jeszcze prowadzisz Izbe Wytrzezwien? Czy tez sam w niej siedzisz? Te Twoje wywody troche nietrzezwe. W dyskusji o wojtach mnie interesuje zasada: wg regul demokracji odpowiadajacych. Kto bedzie wojtem - to malo wazne. Wazne, kto wybiera wojta. I to najwazniejsze. I kto go potem kontroluje, czyli rozlicza. Jesli robi to Premier Rzadu - wojt hasa jak hce. I robi co chce. Nie podlega zadnej kontroli. Komunistom udalo sie na kolejne dziesieciolecie zapewnic sobie centralne kierowanie. Komuniscie zawsze mysla centralnie. Szczytowa faza komunizmu jest komunizm wojskowy: wszystko na rozkaz. Stad Tusk zarzadzal, kiedy i jak wybory. I zold wyplacal straznikom tego porzadku. W roli straznikow wystepowali lokalni przedstawiciele. W zamian za dietke. Ale posluszni centrali. Skad instrukcje plynely. Wszystko wiec bylo niby legalne. Zalegalizowany szfindel. W ustawach ujety. Konstytucja potwierdzony. Wielka sztuka. Aleksander Radzaj

#12 ~cesiuk~

~cesiuk~
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2012 - 19:04

o idzis jozik alek ciebie jus obstorcował a ja dobze gadał zeby jon buł wojtem to bedzie fajnie i wesoło
a ja jesce by chciał zeby alek buł wojtem podwojniakiem to znacysie w Bakałazewie i w Wizajnach
bo mnie zdajesie ze jon chłop doswiadcony dobze umie pisać nie tak jek ja abo ty bo my to jus stare dziady
ludzienki dopustca alka do wojtostwa a bedzie wsyskiem bogato i wesoło

#13 ~~jozik~~

~~jozik~~
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2012 - 20:35

cesiucku moze jon i modry i pise ladnie ale jon zly clowiek
jon hce ostac hrabiem izrobic z nas hlopow swojh parobkow i podanyh
ja unegdaj pamietas co ci bezgral ze go komuski wyucyli na joficera wojaka polskiego
jon zwarjowal ot tyh naukow i wyzucili z armii na zbite .
cesiucku ja caly cas dumal ze ty dobry hlop a ty obstajes za tym gadzino
jon unegdaj jakiegos zbyska za parobecka mial i ten tera bezgra zeby jakiscie pieniadze odal mu osukal jego i ja na alek ni wzuce karteecki do tegoj pudelka
cesiu ty tez to zrob

#14 ~jozik~

~jozik~
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2012 - 20:48

cesiu poslibizui alicka bazgroly jak jon obraza wsystkih ludzow jon jesce gorsy od laskoskiego ty bu nie hcial zeby taki clowiek bzydko na ciebie cesiu grenzdal

#15 ~jozik pise do aleksia~

~jozik pise do aleksia~
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2012 - 21:06

alicku ty moze juz ni hlap tego blekota serdusko moze ni wydolac

#16 ~cesiuk~

~cesiuk~
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2012 - 21:29

nu jo dobże ty gadas jozicku ze ja za Alikiem opstaje ale wies cemu bo jek jego bedo ludzienki
mocno krytykować to jon no ten Alik ucieknie z tego internneta i bedzie łysawo wsystkiem
jek ja widze to tylko alik zawse pise a ludzienki złujosio na jego artykuliki
a mnie to nie pseskadza bo jon chce być wojtem to nieh bedzie nawet podwojniakim
znakim tego bedzie bogaty to temu byskowi otda dług
jozicku ja widze ze ty tys starej daty hłop bo pises po nasemu
ja mam ciesko pisać bo mnie w jednem okulaże penkło skło znaccy w prawem oku
wies cemu ja zacoł pisać bo mnie podobałsie cesiuk suwalcak pamintas jek jego krytykowali
ale było wesoło i jekości te forum było pocytne a teres jest alik i tys jest pocytne
na mnie na wiosce tys wołajo cesiuk bo u nas taka moda i somsiatka mam co na jego wołajo bernasiuk

#17 ~jozik~

~jozik~
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2012 - 22:41

cesiu toc ty dobze dumas moze go ubioro tym wojtem dwojecnym ale moj kolegu
z rackow gadal unegdaj ze jon no wies ten mrucek aleksio w rackach fabrykie jakiscie hcial budowac za nase pieniedzy tok ih otumanil ze niektore drystackie ostali
cosik mi si duma ze ten suwalcak cesiuk to hiba je synlkiem mrocka alka
muse cesiuk koncyc bazgranie moj anulka do pirnatow wola i zacyna korki wydlubywac i elektrycnosc wylanca
cesio moze wies cy ten canak zyje cy juz ni bo cosik tez nic ni bezgra na tyh katrkah

#18 ~Aleksander~

~Aleksander~
  • Goście

Napisano 30 styczeń 2012 - 15:40

Dziekuje Jozikowi i Cesiukowi, ze swoja gwara i wykwintnymi konstatacjami tecze kolorow demokracji ukazuja. Z tematu nie zbaczajac. Wladza polska wszakze sfizochrenia dotknieta – taka konkluzja opatrzylem tytul ksiazki, ktora napisalem za kratami zamknietego zakladu. Pozbawiony wszystkich praw acz pozostajac przy zyciu. Zainteresowanym udostepnie strony tej ksiazki (Sfizochrenia wladzy, Wyd. Acta Dowspudiensis , AD MMV, mars, wyd. I). W innym miejscu na Forum przyblize jeden z watkow tej ksiazki. Argumentujac postawione w tytule dosc przewrotna teze, na s. 81 (Czesc II ksiazki) zamiescilem znamienna konkluzje wladzy publicznej, tj. osoby posiadajacej ten przymiot. Podpisal ja m.inn. Roman Tadeusz Mariak, pieczetujac tez swoje tytuly: BIEGLY SADOWY z zakresu psychiatrii przy Sadzie Okregowym w Bialymstoku, Specjalista Psychiatria. W pkt 4 konkluzji, cyt.: “Aleksander Radzaj stanowi powazne niebezpieczenstwo dla porzadku prawnego.” Gdy po blisko siedmiu latach wczytuje sie w tresc tej epokowej konkluzji – majac juz za soba pewne doswiadczenia z niej plynace, niekoniecznie mile – konkluduje dzisiaj, ze byla ona i jest ze wszech miar wiarygodna, prawdziwa i nie stracila nic na swojej aktualnosci. Jest wieczna. I dodam, po siedmiu latach, dzisiaj 30 stycznia 2012 roku: poki zyje i tchu mi starczy, zrobie wszystko, co w mojej mocy, aby ten porzadek prawny obalic. Za wszelka cene. Tak mi dopomoz Bog! Oswiadczam tez – tutaj, na Forum Wspolczesna Suwalki – ze od wladz aktualnych publicznych administrujacych Rzeczpospolita Polska zadnych honorow nie przyjme, w jakiejkolwiek formie. Nigdy tez nie wybacze tym wladzom, ze moca swoich dekretow czy tez wskutek bezczynnosci pozbawily mnie na ponad 25 lat znamion tozsamosci z Ojczyzna moja zwiazanych. Do Ojczyzny wszakze pretensji nie wnoszac. W glebokim sklonie przed Nia - chyle czolo. Aleksander Radzaj

#19 ~jozik~

~jozik~
  • Goście

Napisano 30 styczeń 2012 - 22:05

Aleksio ia unegdai gadal ci a zeby ty ni bazgrolal musis wydobzec
wis w nasyh wiekah horoba ni ma zartow lykaj troske blekota tylo ni zaduzo
i odpocywaj ni obarcai iuz to politykiero ba to jeno ci skodzi
kiedysi jek wydobzejes to pzylecis do moiei izdepki mom cosik dla ciebio
sable jenerala kaca

#20 ~cesik~

~cesik~
  • Goście

Napisano 31 styczeń 2012 - 06:17

dobse jozik gadas bo u nas tak samo było z moiem somsiadkiem no tem bernasiukiem
jon buł troskie zahłanny na pinionce tylko nie mog s kunt wzionć bo zawse thlał blekoty
pzy sklepiku z kumplikami i kuzden jemu inacej doradzał jek to sie wylecyć
a buł taki jendruk co to kiedyści mocno ucony i doradziuł jemu no bernasiukowi
zeby duzo pić piłuna i jon posłuhał no tyn bernasiuk no tego jendruka
i wies jozik wyrobiułsie jus na dobrego hłopa bo jus nie thla blekotow
pomog jemu piołun bo zamiast blekota to thlał duzo piłuna
a moze zeby Alik zacoł thlać piłun to by wesołe artykuliki pisał
i na wojta to w kuzdej wiosce jego by hcieli mieć



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych