Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Felide~

~Felide~
  • Goście

Napisano 12 czerwiec 2018 - 11:00

Jak mamy dobrze dobrane tabletki to libido nie powinno nam spadać, jak się tak dzieje to trzeba zmieniać i do skutku. Dobranie odpowiednich pigułek to wcale nie jest prosta sprawa. Ja zostałam przy trzecich, belarze. Przetestowałam dwufazowe i jednoskładnikowe wcześniej. A sprawdziły się te po środku, z dwoma rodzajami hormonów ale z taką samą dawką w każdej tabletce. A libido? takie samo jak przed braniem. 



#2 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 12 czerwiec 2018 - 13:46

. A libido? takie samo jak przed braniem. 

A to po xuj brać, jak nie ma różnicy?



#3 ~Kamila~

~Kamila~
  • Goście

Napisano 12 czerwiec 2018 - 18:13

A to po xuj brać, jak nie ma różnicy?

Jej chyba chodziło o tabletki antykoncepcyjne, po których rzeczywiście może być efekt braku chcicy. Dobrze dobrane tabletki tego efektu nie powodują. Tyle, że nie umiała precyzyjnie opisać problemu.



#4 ~Felide~

~Felide~
  • Goście

Napisano 19 czerwiec 2018 - 21:22

Prościej się chyba napisać nie dało jak napisałam :) spadek libido to objaw uboczny niepożądany brania tabletek, o tym była mowa w artykule. Chciałam tylko podkreślić że można go uniknąć i zachować ten sam poziom popędu poprzez odpowiednie dobranie tabletek. A bierze się je przecież po to by zapobiegać ciąży a nie by coś zmieniać w poziomie libido. 



#5 ~Weronika~

~Weronika~
  • Goście

Napisano 27 kwiecień 2019 - 19:19

Czasem wystarczy zmienić tryb życia, dla mnie świetnym rozwiązaniem, było odstawienie antykoncepcji hormonalnej- używam Cyclotest MyWay- komputera cyklu i libido znacznie wzrosło.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych