Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


39 odpowiedzi w tym temacie

#21 ~rolnik~

~rolnik~
  • Goście

Napisano 10 kwiecień 2009 - 12:38

Tak jest, najlepszym wyjściem jest pojechać na wioskę i popytać, kto miałby do sprzedania jajka.

A na wiosce teraz też kody pumeksem trą i sprzedajo jak swoje- aco, klyjent kupi i jeszcze sie bedzie cieszył że je z wioski- smacznego!

#22 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 10 kwiecień 2009 - 12:52

A na wiosce teraz też kody pumeksem trą i sprzedajo jak swoje- aco, klyjent kupi i jeszcze sie bedzie cieszył że je z wioski- smacznego!

To chyba na Twojej wiosce tak robią.

#23 ~Uwa~

~Uwa~
  • Goście

Napisano 10 kwiecień 2009 - 13:21

WOLĘ


oczywiście tylko tego durnia brakowało

#24 ~Uwa~

~Uwa~
  • Goście

Napisano 10 kwiecień 2009 - 13:23

nie powinny ?- jak będę miał 3 z przodu przy wypłacie to jajek z 3 nie kupie a jak czytam takie artykuły to mi się wydaje że redaktorzy nie tylko dziobów nie mają ale i mózgów


gdy widzę takie pseudo wypowiedzi zastanawiam się po co dany osobnik zabiera głos, skoro sensownie nie umie się wypowiedzieć, tylko po to aby coś napisać? napisz z sensem gościu, włóż minimum wysiłku aby ludzie mogli zrozumieć co starasz się przekazać

#25 ~MILOSZ~

~MILOSZ~
  • Goście

Napisano 10 kwiecień 2009 - 13:23

A co ty możesz o prawdziwych jajkach wiedzieć jak u Ciebie same ZBUKI! :lol:

#26 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 10 kwiecień 2009 - 14:07

Zielony? Co ty jesz że jesteś taki powalony. Szkoda jest z tobą polemizować. Jesteś synem wiatru i kurzu.

#27 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 10 kwiecień 2009 - 14:25

DO ZIELONEGO! Sąsiad nie pił alkoholu, nie jadł mięsa, nie palił. Generalnie żył jak to jest według ciebie ekologicznie. I wiesz co? W wieku 35 lat zginął w wypadku. Został potrącony na przejściu przez drugiego ekologa. Kolegę od wieszania się na drzewach. Po sekcji zwłok okazało sie ze i tak nie pożyłby długo, miał raka przewodu pokarmowego. Moi rodzice odżywiają się niezdrowo, tato golonka, seta, nalewki na miodzie. Mama lubi soloną słoninę. Czasami haka wypije, od święta. Tato ma 92lata, mama 87 lat i co ty na to? to co napisze jest brutalne, ale w rodzinie mamy było 11-cioro rodzeństwa, przeżyła 6-cioro u taty podobnie. Naturalna selekcja. W ciąży nikt nie chodził do lekarza, a porody odbierała wioskowa babka. I proszę mi tutaj bez inwektyw. Ja mam 67 lat i czuję się bardzo dobrze. U lekarza byłem 3 słownie (trzy) razy. sprawy chirurgiczne. Do udowodnienia w książeczce ubezpieczeniowej.

#28 ~Uwa~

~Uwa~
  • Goście

Napisano 10 kwiecień 2009 - 15:17

KURCZAKI - PTASIA


wreszcie coś konstruktywnego, byle byś teraz tego tekstu nie kopiował miliony razy we wszystkich możliwych miejscach
swoją drogą mam nadzieje, że jesteś wegetarianinem?

#29 ~Uwa~

~Uwa~
  • Goście

Napisano 10 kwiecień 2009 - 15:19

DO ZIELONEGO! Sąsiad nie pił alkoholu,


bzdury piszesz kolo, Internet daje Ci poczucie braku odpowiedzialności więc wymyślasz sobie historyjki bez pokrycia

#30 ~Uwa~

~Uwa~
  • Goście

Napisano 10 kwiecień 2009 - 15:24

KURCZAKI - PTASIA GRYPA TO NIE PRZYPADEK...


Kolego Kosno sam jestem ekologiem więc popieram ludzi o takich poglądach. Jednak Ciebie pojmuję jako osobę, która z blokowania inwestycji zrobiła sobie sposób na życie i utrzymanie. Kokosów na tym nie robisz ale na życie starcza. Chciałbym się do Ciebie przekonać i byłbym wdzięczny jeśli przytoczyłbyś swoje działania, które uratowały choć fragment naszej ginącej przyrody. Może zmienię o Tobie zdanie.

#31 ~NORMALNY~

~NORMALNY~
  • Goście

Napisano 10 kwiecień 2009 - 18:52

MIĘSOŻERCY WYMIERAJA JAK DINOZAURY!

JEDZĄC SAMO MIĘSO CHUDNIESZ I UMIERASZ Z BRAKU WITAMIN PO 2 TYGODNIACH NIE JEDZĄC MIĘSA ŻYJESZ DŁUGO I ZDROWO =WIESZ CO JEST ZDROWĄ DIETĄ? SZPITALE PEŁNE CHORYCH OD MIĘSA I ZDROWSI WEGETARIANIE= TO PRAWDA


03.02.2006 r. Gazeta Wyborcza Wegetarianie górą Jak kotlety niszczą DNA naszych komórek Częste jedzenie czerwonego mięsa niszczy DNA komórek wyściełających nasz układ pokarmowy. Tym samym zwiększa ryzyko nowotworu żołądka, dwunastnicy i jelita - twierdzą brytyjscy uczeni z Cambridge
WYKARMIC AZ 60 ZDOWSZYCH WEGETARIAN ALBO TYLKO 2 WIECZNIE CHORYCH MIĘSOŻERCOW DLATEGO MIĘSO=GŁÓD! NA 1 KG MIESA POTRZEBA AZ 10 KG ROSLIN 1000 LITRÓW WODY 100 LITROW ROPY DLATEGO MIESO =ZANIECZYSZCZENIE WODY SRODOWISKA EROZJA GLEBY PUSTYNNIE WYCINANIE LASÓW


BZDURA. JEST PRAWDA, PRAWDA I G.WNO PRAWDA. A TU JEST TYLKO G.WNO PRAWDA. ALE JAK SIĘ KTOŚ POWOŁUJE NA GAZETĘ WYBORCZĄ I NIEZNANYCH UCZONYCH Z CAMBRIDGE, TO MOŻE NAPISAĆ TYLKO BZDURY. ALE CZEGO MOŻNA SIĘ SPODZIEWAĆ PO LUDZIACH NIE SPOŻYWAJĄCYCH MIĘSA, NIEDOŻYWIONYCH, POZBAWIONYCH NIEZBĘDNYCH DLA ORGANIZMU WITAMIN I AMINOKWASÓW EGZOGENNYCH, KTÓRYCH NIE MOŻE WYTWORZYĆ NASZ ORGANIZM I KTÓRE NIE WYSTĘPUJĄ W ŻADNYCH ROŚLINACH. ILE LUDZKICH TRAGEDII SPOWODOWAŁO TO NIEROZTROPNE ODŻYWIANIE. ZGODA, POWIECIE ŻE MOŻNA NIEDOBÓR WITAMIN SUPLEMENTOWAĆ /UZUPEŁNIAĆ/ SZTUCZNYMI WITAMINAMI I AMINOKWASAMI. ALE TO NIE JEST NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE DLA NASZEGO ZDROWIA I ŚRODOWISKA NATURALNEGO. HODOWLA ZWIERZĄT GOSPODARSKICH PRZYCZYNIA SIĘ DO OCHRONY PRZYRODY, ZWIERZĘTA NIE KONKURUJĄ Z NAMI O POKARM ROŚLINNY, GDYŻ SPOŻYWAJĄ TRAWY Z PASTWISK, SŁOMĘ , A WIĘC POKARM CAŁKOWICIE NIEJADALNY PRZEZ LUDZI. WYKARMIENIE CAŁEJ LUDZKOŚCI WYŁĄCZNIE POKARMEM ROŚLINNYM - GŁOWNIE ZBOŻA- W KRÓTKIM CZASIE SPOWODOWAŁOBY BRAK GRUNTÓW ORNYCH I GLOBALNY GŁOD MILIONÓW OSÓB NA ŚWIECIE. DOBRYM PRZYKŁADEM DEWASTACJI PRZYRODY BYŁ ZAKAZ CHOWU BYDŁA NA BAGIENNYCH ŁĄKACH NAD NARWIĄ, CO W KONSEKWENCJI SPOWODOWAŁO ZARASTANIE TYCH TERENÓW PRZEZ WYSOKIE TRAWY I KRZEWY I W KONSEKWENCJI UTRUDNIŁO ROZRÓD I ZAKŁADANIE GNIAZD PRZEZ RÓŻNORODNE PTAKI BAGIENNE. PRÓBUJE SIĘ TO NAPRAWIĆ PRZEZ WYKASZANIE TYCH TERENÓW PRZEZ OCHOTNIKÓW, ALE Z MIERNYM SKUTKIEM. JEST TAKIE DOBRE POWIEDZENIE: był las nie było nas. nie będzie nas będzie las. ALE DODAM,ŻE NIE BYŁO WTEDY EKOLOGÓW. TERAZ NIE JESTEM PEWIEN, CZY TO POWIEDZENIE SIĘ SPEŁNI. APEL DO POLSKICH EKOLOGÓW : DBAJCIE O PRZYRODĘ, ALE DBAJCIE TAKŻE O LUDZI, KTÓRZY SĄ PRZECIEŻ CZĄSTKĄ TEJ PRZYRODY. INACZEJ SIĘ NIE DA.

#32 ~Uwa~

~Uwa~
  • Goście

Napisano 10 kwiecień 2009 - 19:41

Kosno prosiłem cię o przytoczenie twoich zasług w aspekcie ochrony przyrody a ty wklejasz spam. Proszę o wypisanie w punktach - treściwie i w skrócie dokonań twojego stowarzyszenia.
Po drugie nie odpisuj sam sobie przeciw argumentów pod nickiem NORMALNY bo to żenujące.

#33 ~kogut~

~kogut~
  • Goście

Napisano 10 kwiecień 2009 - 21:29

ot i enigme rozszyfrowali! :D

#34 ~~WWW.ZIELONI.REPUBLIKA.PL~~

~~WWW.ZIELONI.REPUBLIKA.PL~~
  • Goście

Napisano 11 kwiecień 2009 - 01:52

prosiłem cię o przytoczenie twoich zasług w aspekcie ochrony przyrody a ty wklejasz spam. Proszę o wypisanie w punktach - treściwie i w skrócie dokonań twojego stowarzyszenia.
Po drugie nie odpisuj sam sobie przeciw argumentów pod nickiem NORMALNY bo to żenujące.


ODPISALEM NA SERIO ALE WIDZE ZE "UWA' TO ŻAŁOSNA ANONIMOWA ...... A KIM TY JESTES I CO TY ZROBIŁAS? MOZE KRADNIESZ KASE PODATNIKA JAK WIEKSZOSC PSEUDOPOZARZADOWYCH FUNDACJI DLATEGO CZEPIASZ SIE PRAWDZIWYCH EKOLOGÓW KTÓRZY PRZESZKADZAJA WŁADZOM ?

#35 ~MILOSZ~

~MILOSZ~
  • Goście

Napisano 11 kwiecień 2009 - 08:42

DLATEGO CZEPIASZ SIE PRAWDZIWYCH EKOLOGÓW KTÓRZY PRZESZKADZAJA WŁADZOM ?

:lol: :lol: :lol:

#36 ~Uwa~

~Uwa~
  • Goście

Napisano 11 kwiecień 2009 - 09:01

ODPISALEM NA SERIO ALE WIDZE ZE "UWA' TO ŻAŁOSNA ANONIMOWA ...... A KIM TY JESTES I CO TY ZROBIŁAS? MOZE KRADNIESZ KASE PODATNIKA JAK WIEKSZOSC PSEUDOPOZARZADOWYCH FUNDACJI DLATEGO CZEPIASZ SIE PRAWDZIWYCH EKOLOGÓW KTÓRZY PRZESZKADZAJA WŁADZOM ?


To co wkleiłeś to nie konkretne działania ale postulaty. Takie postulaty może napisać każdy i wklejać je na fora internetowe. Piszesz:
- Tity na tory – to w twoim przypadku puste hasło, co zrobiłeś, aby przenieść część ruchu drogowego na wagony taboru kolejowego? Poza hasłem zaproponowałeś jakieś kompleksowe rozwiązanie?
- Lotnisko – tylko Krywany oferują najmniejszą uciążliwość dla środowiska, jeśli chcesz oprotestowywać lotnisko w Krywlanach to gdzie ono ma być, w Topolanach między Puszczą Białowieską a Knyszyńską?
- Opera – skwer zieleni przy Ratuszu, co zrobiłeś aby nie dopuścić do wycinki? Niewiele biorąc pod uwagę, że nie ma już tych drzew.
- Pomoc poszkodowanym – to jest prześmieszny argument, wyciąganie kasy od firm nazywasz bardzo zgrabnie.
- Program tworzenia dróg rowerowych – zaprezentuj ten program opracowany przez Ciebie, chętnie się z nim zapoznam.
- Przeciwdziałanie wypadkom drogowym ze zwierzętami – podaj miejsca/drogi gdzie na Twój wniosek GGDKIA wprowadziła zabezpieczenie typu „wilcze oczy”. Podszywasz się chłopie pod pomysły Zakładu Badania Ssaków Polskiej Akademii Nauk i do tego kopiujesz materiały firmy APM z Bielsko Białej - mam nadzieję, że masz ich zgodę.
- Wegetarianizm – na pewno jesteś wegetarianinem? słyszałem, że ktoś widział Cię jak jadłeś kebaba na mieście, możliwe że to pogłoski, ale chciałbym abyś publicznie się zdeklarował czy jesteś wegetarianinem, jaroszem, weganinem, fruktarianem…
Podsumowując niestety zrobiłeś to co zwykle: wkleiłeś spam nie na temat. Proszę w dalszym ciągu o przytoczenie realnych dokonań twojej organizacji na rzecz ochrony przyrody w Polsce, bo na razie nie podałeś, choć jednego przykładu za który można by Ci dziękować.

#37 ~Ola~

~Ola~
  • Goście

Napisano 27 luty 2012 - 22:22

to o czym pisze autor to nie jest hodowla, tylko CHÓW !!

#38 ~emilia~

~emilia~
  • Goście

Napisano 05 czerwiec 2019 - 18:46

Jaja M Marysia z Polomarketu moim zdaniem wypadają najlepiej jesli chodzi o te wszystkie które do tej pory kupowałam w kazdym markecie.

 



#39 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 06 czerwiec 2019 - 15:49

Jaja M Marysia z Polomarketu moim zdaniem wypadają najlepiej jesli chodzi o te wszystkie które do tej pory kupowałam w kazdym markecie.

JAJECZNICA PANA PREZYDENTA  upamiętniająca wybory  z PRAWIE  2.000 szt. jajek kurzych zrobiona z jakim kodem była ?



#40 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 04 grudzień 2019 - 16:20

Ale jaja



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych