Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Jak zacząć inwestowanie na forex

10 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~kodana~

~kodana~
  • Goście

Napisano 05 październik 2017 - 07:35

No właśnie. Nie mam doświadczenia praktycznego, głównie sporo teorii. Jak powinienem zaczynać na forex? Na co powinienem zwracać uwagę, żeby rzeczywiście coś sensownego osiągnąć? Ogólnie - czy z forexa można żyć? Kiedy wśród znajomych mówię o tym, że zamierzam zacząć grać, to zaraz słyszę wypowiedzi pseudofachowców, którzy twierdzą, że wszystko stracę. A co wy myślicie?

#2 ~haszna~

~haszna~
  • Goście

Napisano 06 październik 2017 - 07:43

Słuchaj ludzi,  którzy w tym siedzą. Czy zarobisz dobre pieniądze na forexie? Może tak, może nie, wszystko zależy od ciebie. To jest inwestycja, musisz sobie zadawać sprawę ze zmienności rynkowej, a powodzenie inwestycji zależy od twojego zaangażowania i przygotowania. Masz demo systemu, masz darmowe webinary. Jak najdłużej inwestuj bazując na wirtualnej walucie. Może to nie to samo, co normalne inwestowanie, ale w pewnym sensie cię to przygotuje.

#3 ~karkado~

~karkado~
  • Goście

Napisano 09 październik 2017 - 07:25

Dokładnie - od poświęcenia maksymalnie wiele czasu nauce.

Działam na easyMarkets od kilku lat. Zaliczam każdy ich webinar, każde spotkanie, szkolenia, znam na pamięć ich platformę i całą bazę wiedzy. Zanim zacząłem na poważnie inwestować, minęło sporo czasu. W sumie to spędziłem całe tygodnie na demie platformy, ale zdecydowanie sobie poradziłem.

#4 ~kakardo~

~kakardo~
  • Goście

Napisano 10 październik 2017 - 07:24