Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Konie poniosły - dzieci w szpitalu :: zobacz komentowany artykuł

71 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~użytkownik nr 1~

~użytkownik nr 1~
  • Goście

Napisano 21 czerwiec 2008 - 20:57

Jesli rodzice zgadzają się na konską pasję dzieci to powinni takie przypadki- wypadki również przewidywać. Jeśli to zbyt ryzykowne- prponuję szachy.

#2 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 22 czerwiec 2008 - 07:15

Masz rację. Koń to przecież tylko zwierzę. Nigdy nie wiadomo, jak się zachowa. Tak samo jak pies - nigdy tez nie wiemy, kiedy coś go nie zadowoli i nas pogryzie. Rodzice - opamietajcie się na drugi raz i zastanówcie się, gdzie i w jakim celu puszczacie dzieci...

#3 ~Kate-Ełk~

~Kate-Ełk~
  • Goście

Napisano 22 czerwiec 2008 - 12:43

Macie rację: ja jeżdżę na koniach od 5 lat, i też niewiadomo co będzie dalej....

#4 ~piłka~

~piłka~
  • Goście

Napisano 23 czerwiec 2008 - 13:57

nie wiem po co tyle krzyku, kazdy rodzic wie gdzie wysyła swoje dzieci (no chyba że nie którzy tatusiowie mają ograniczona świadomość)
każdy sport jest niebezpieczny i jak ktoś wczesniej napisał trzeba było wysłać na szachy ( ale uwaga tam tez są konie)
panowie tatusiowie refleks to wy macie z tego co wiem wasze córki przychodzą do stajni od roku trzeba było wcześniej sprawdzić czy jest bezpiecznie,
bo z tego co piszecie to wynika że zainteresował was ten fakt jak nadarzyła się okazja do szarpnięcia grosza, ja tam chodzę i żyję skoro was nigdy tam nie widziałam to podpowiem wam ze są instruktorzy i nigdy nikt bez instruktora nie wyjechał w teren Pacany ( ale skąd wy macie o tym wiedzieć skoro, z tego co piszecie to nawet o obrażeniach córek za wile nie wiecie-doktorzy trzymajcie się bo może i u was znajdzie się okazja do wyciągnięcia ręki po nie swoje)