Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


7 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 16 marzec 2011 - 14:42

:blink: ale zawistna baba ,juz chyba tak ze dwa m-ce sie rozprawia , koniecznie dajcie znak jak zakonczy :D

#2 ~widz~

~widz~
  • Goście

Napisano 29 grudzień 2015 - 19:05

Skończyła. Agata to tępa dzida niby. Ma interes podwójny. Frajera którego doi i kelnerów których też doi. Taka kobieta pracująca na siebie. Szkoda, że właściciel to ciota, bo powinien dawać się doić tylko w łóżku. Trudny odcinek, bo męczący niemocą człowieka. Życie jest twarde.



#3 ~gość2~

~gość2~
  • Goście

Napisano 16 luty 2017 - 15:41

Pani Agata....ochydne babsko. Wredna,nieprzyjemna gęba. Widać,że manipuluje właścicielem lokalu i w dodatku okrada kelnerów. Daje dupy żeby mieć coś do powiedzenia w lokalu...bo dowartościowania szuka. Dla mnie to zwykła ku.ewka.I ta fryzura...opluć szkoda.

#4 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 26 lipiec 2017 - 18:23

Kochanka szefa nadaje się tylko chyba do wyrzucania gnoju z obory lub wynoszenia szamba.



#5 ~Eurotram~

~Eurotram~
  • Goście

Napisano 26 lipiec 2017 - 22:29

Oglądałem odcinek i jakkolwiek można mieć sporo zastrzeżeń do szefa lokalu i jego kobiety,to (co nawet ta tapirowane raszpla zauważyła) SZEF JEST JEDEN! Gdybym miał takiego zbyt ambitnego braciszka jak Tomasz,który razem ze swoją kobietą przebiera nogami by wskoczyć w buty szefa i robi mi koło pióra,to zacząłbym od wypi...nia go i to nieodwołalnie! Starszą panią też na szczęście odsunięto,a Michał musi po prostu trzymać się pewnych zasad i powinno być dobrze.

#6 dawidjasper

dawidjasper

    Nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 05 sierpień 2017 - 22:18

Witam mam na imię Dawid i mam 20 lat i pochodzę z Pabianic chętnie spotkam koleżankę która popisze ze mną na Play albo na inną sieć Szukam dziewczyny na stały związek nie na przylot to miłość moje zainteresowania kino muzyka sztuka teatry komputery gry proszę pisać dziewczyny na Facebooku podaję linka

 

jestem romantyczny i zawsze całuje dziewczynę w rękach i w policzek  OK spoko

 

podaję mój numer telefonu   570836292  play

 



#7 ~Marcyś~

~Marcyś~
  • Goście

Napisano 17 październik 2017 - 19:18

Oglądałem ten odcinek z dość dużym zdziwieniem. Zdziwiła mnie kobieta szefa, przeklinająca co trzecie słowo. Ja na miejscu tego faceta strzelił bym ją kilka razy w tą plugawą gębę i kopniakami wywalił z lokalu na zawsze.



#8 ~obiektywny~

~obiektywny~
  • Goście

Napisano 06 luty 2018 - 18:18

Obejrzałam dzisiaj odcinek i nie mogę uwierzyć, jak można być tak zniewolonym przez tą "kobietę ". Nigdy facet nie będzie miał szacunku u nikogo jak sam siebie nie szanuje. Dlaczego ona go nie szanuje? Odpowiedź jest prosta, facet lubi być ofiarą. Szkoda właściciela,może przejrzy na oczy,oby szybko.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych