Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


17 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~piotr~

~piotr~
  • Goście

Napisano 13 marzec 2014 - 07:33

zjeżdziłem z kilkanaście rowerów i NIGDY PEDAŁ MI SIĘ NIE ODKRĘCAŁ, przecież tam jest tak nagwintowane że w jednym jest lewy w drugim prawy gwint i odkręcanie nie jest możliwe.

To tego tu nie rozumiem.

Nochyba że ktoś wykonał takie same gwinty np lewe czy prawe w obu korbach



#2 ~Ala~

~Ala~
  • Goście

Napisano 13 marzec 2014 - 08:56

Nie tylko w Tesco jest problem z reklamacją. Sklep CCC jest chyba w tym jeszcze lepszy. Półtora miesiąca noszone buty, zgłoszona reklamacja i odmowa, ponieważ od momentu zauważenia wady do zgłoszenia reklamacji minęło 5 dni, buty w tym czasie mogły ulec większemu zniszczeniu. A przecież na zgłoszenie rteklamacji  od dnia zauważenia wady mamy 2 miesiące, ponadto jeśli jest odklejona podeszwa, to coś zmieni, czy zgłaszam od razu, czy za kilka dni, i tak nie dało się w nich chodzić, ale najlepiej jak zauważyłam odklejenie, to powinnam zdjąć but z nogi i biec od razu do sklepu,oddać buty do reklamacji i wracać na skarpetkach do domu. Takie jest ich stanowisko.



#3 ~AASD~

~AASD~
  • Goście

Napisano 13 marzec 2014 - 09:00

(...)


Użytkownik M-GW edytował ten post 13 marzec 2014 - 10:38
Wyłącz Caps Lock


#4 ~marek~

~marek~
  • Goście

Napisano 13 marzec 2014 - 09:44

zjeżdziłem z kilkanaście rowerów i NIGDY PEDAŁ MI SIĘ NIE ODKRĘCAŁ, przecież tam jest tak nagwintowane że w jednym jest lewy w drugim prawy gwint i odkręcanie nie jest możliwe.

To tego tu nie rozumiem.

Nochyba że ktoś wykonał takie same gwinty np lewe czy prawe w obu korbach

Przecież tu nie chodzi o to czy gwint jest prawy czy lewy. Chodzi o to, że korba jest wykonana z niewłaściwego materiału i pedał "luzuje" gwint.. Przecież wystarczyłaby wymiana korby i po sprawie, tyle, że jeżeli oszczędzano na maksa, to cała partia jest taka sama i wymiana nic nie daje.

Jedyna nadzieja to jest to, że pierwszej reklamacji nie odrzucono, bo tylko tu jest określony termin 14 dni jaki ma serwis na odrzucenie reklamacji.

Na marginesie warto przypomnieć, że prawo do naprawy gwarancyjnej nic nie daje klientowi. Nie ma nawet terminów na naprawę usterki. Tylko odstąpieniu od umowy kupna daje szansę na pozytywny koniec.

Wszystkie inspekcje, federacje są po to by dać zatrudnienie nieudacznikom z koneksjami.

Ciekawe jakie sukcesy ma ten podejmujący się mediacji? Zawsze jedna uniwersalna rada - sprawę skierować do sądu.



#5 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 13 marzec 2014 - 11:21

Od chińskiej tandety gorsza jest już tylko polska.



#6 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 13 marzec 2014 - 15:19

po trzech reklamacjach powinien być nowy rower- jak i każdy inny towar!



#7 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 13 marzec 2014 - 16:29

po trzech reklamacjach powinien być nowy rower- jak i każdy inny towar!

Nie ma żadnej z góry ustalonej liczby napraw. Gwarancja określa czy i po ilu naprawach, towar będzie wymieniony. Podobnie jak czas na naprawę.

Niech każdy przeczyta dowolną gwarancję a zdziwi się, jak powszechne przekonania mijają się z rzeczywistością. Bo producenci i sprzedawcy potrafią lobbować a klienci nie mają szans na lobbowanie.



#8 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 13 marzec 2014 - 17:05

Nie ma żadnej z góry ustalonej liczby napraw. Gwarancja określa czy i po ilu naprawach, towar będzie wymieniony. Podobnie jak czas na naprawę.

Niech każdy przeczyta dowolną gwarancję a zdziwi się, jak powszechne przekonania mijają się z rzeczywistością. Bo producenci i sprzedawcy potrafią lobbować a klienci nie mają szans na lobbowanie.

 

To nie ma nic wspólnego z zapisem w gwarancji - takie jest prawo - 3x naprawa następnie klient może domagać się nowego roweru, lub zwrotu pieniędzy.



#9 ~klient~

~klient~
  • Goście

Napisano 13 marzec 2014 - 17:51

To nie ma nic wspólnego z zapisem w gwarancji - takie jest prawo - 3x naprawa następnie klient może domagać się nowego roweru, lub zwrotu pieniędzy.

To wskaż źródło takiego prawa. Myślę, że wiele osób będzie zadowolonych.



#10 ~Mateusz~

~Mateusz~
  • Goście

Napisano 16 marzec 2014 - 07:39

A arbuzy z PSL ostrzegały żeby nie kupować u Camerona a ten wziął o mimo to kupił coś w TESCO!

#11 ~mittka~

~mittka~
  • Goście

Napisano 20 maj 2014 - 14:52

Uroki kupowania w Tesco :) Chcesz rower za 500zł idziesz do marketu i masz nadzieję, że będziesz mieć sprzęt cud. Jednak mimo wszystko reklamacja powinna zostać uwzględniona. Sprzedają buble to niech ponoszą konsekwencje. Także nauczka, by nie kupować no-namów, tylko marki z odpowiednim osprzętem. Jak szukamy czegoś taniego to chyba najlepiej wśród modeli Rometa 



#12 balcerek

balcerek

    Nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 24 czerwiec 2014 - 09:05

Co tanie, to drogie. Kupując rower za dosłownie kilka stówek nie otrzymamy produktu solidnego i trwałego. To jak z chińską wiertarką, wystarczy na kilka wierceń i następną, wytłumaczeniem może być jedynie jej cena.



#13 ~nata~

~nata~
  • Goście

Napisano 14 grudzień 2015 - 16:28

Rower jak rower.Popracuj z piękną fioną z warkoczem.Wielka Pani kierownik nie liczy się z tym że jak szybko zdobyła stołeczek tak szybko może go stracić Stosuje mobbing,traktuje ludzi jak śmieci.Już kilka osób planuje iść do sądu pracy.

#14 ~ja~

~ja~
  • Goście

Napisano 14 marzec 2017 - 19:43

Ja mam podobny przypadek już 2 razy byłam i po mc odrzucili mi reklamacje z powodu nie konserwowania łańcucha a puka mi w środku w mechanizmie korbowym .. także pytanie po co gwarancja w takim razie???po to żeby tylko leżała ? Nie miałam nigdy takiego problemu bo kiedyś w innym sklepie kupowałam rower to bez żadnego problemu naprawili mi go i jeżdżę do dziś a ten z Tesco to jakaś masakra !!



#15 Michalinadfe

Michalinadfe

    Nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 08 grudzień 2017 - 23:03


Niestety spodziewałem się serwis telefonów sony xperia warszawa iż przydarzy mi się przeciwstawną reputację o Sony skrobać jaednakoż wszelako bliskiej o ostatnim etalonie telefonu oraz czyli kupił w czerwcu teraźniejszego roku Z3compact natomiast gruntownie akurat 18 septembra trzy miechy z nabycia wyświetlacz z owszem sobie skruszał na pół zaś bezdźwięczny kontakt jednakoż nota garść osobliwego parawan tworzył przymocowane szkło prewencyjne natomiast jakże gdyż nie przyswaja gdy wyświetlacz mógł pod przedtem ano lilak odpowiedzialności rozerwać tudzież szkło gdy istniałoby no egzystuje krzew zakłócenia , istotnie obecny kształt Sony istnieje błędny wspomnień fachowo iż choruję dotychczasowego łączy z2 jaka dostarczała dwa pilotuje przyimek szkopułów owo na sekundę postępową nawrócił do niej.

#16 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 25 marzec 2018 - 20:49

Rowery z Tesco są normalnej jakości do ceny. Powiem tak " zwyczajny rower" . Jakość średnia. A co zaniża jego funkcjonalność?? Już Wam wyjaśniam. Zaniża go jakość składania. Rowery Tesco jak i inne sklepy otrzymują w częściach do poskładania w całość. Ale Tesco nie ma wykwalifikowanych pracowników którzy mają choćby nawet podstawowe umiejętności w składaniu rowerów. Mają " emerytów" lub innych amatorów którzy co najwyżej wiedzą w którą stronę dokręcać śrubę. Ale o regulacji zerowe pojęcie. Rowery z Tesco wszystkie są niesprawne. Nie są gotowe do jazdy. Luzy wszędzie na każdym podzespole. Hamulce nie sprawne. Jeśli ktoś z kadry Tesco to czyta bieg wyciągnie wnioski. Wolę kupić w sklepie taki sam rower bo wiem że jest odpowiednio zmontowany.

#17 ~Adam~

~Adam~
  • Goście

Napisano 16 czerwiec 2018 - 10:22

Kupiłem rower MTB Climber w Tesco wymieniając markowego (Specialized) staruszka z epoki sprzed amortyzatorów i hamulców tarczowych. Pomyślałem, że poszuram sobie rok aż  dozbieram do czegoś lepszego i tak już leci 3 rok :). Rower super jeżeli chodzi stosunek doboru osprzętu do ceny, nie jest to jakiś wypas bo to Acera ale do jazdy szosa, las i szutr w zupełności wystarczy.

Do ostrej jazdy z górki w lesie się nie nadaje! Trudniej się manewruje niż na starym rowerze jakiś też gorzej wyważony? Kupując go najlepiej sobie w domu rozłożyć i złożyć ponownie, poskładany fatalnie, śruby odkręcające się, wszystkie linki do regulacji itp.  :D . Musiałem też od razu wymienić sztyce od siodełka bo ciągle się luzowała i podczas jazdy zsuwało się siodełko.

 

Podsumowując za te pieniądze jest całkiem nieźle, nie ma co liczyć w takich przypadkach na serwis - szkoda czasu (no chyba, ze jest jakieś poważne uszkodzenie ramy, widełek itp.).

Jeżeli nie znamy się na regulacji to po zakupie od razu warto pójść do lokalnego serwisu aby nam go oporządzili. U mnie wyglądało tak, że na dzień dobry wymieniłem sztyce siodełka i tarcze hamulca - była lekko krzywa i przy większych naciskach szurała o szczęki. Musiałem go podregulować i teraz po każdej "brudniejszej" wycieczce go czyszczę i reguluje.

 

Jeszcze raz - nie jest to rower do wyczynu ale dla weekendowego amatora w sam raz. Kupiłem go w promocji gdzie wyszedł taniej niż gdybym sobie kupował części osobno.

 



#18 ~Tomek~

~Tomek~
  • Goście

Napisano 17 listopad 2018 - 09:12

Kupiłem rower w Auchan Mysłowice za 400 zł, po prubie jazdy okazało się że nic nie wyregolowane, luzy na mechanizmie korbowym cały czas spada łańcuch bo zęby idą bokiem, podczas zmiany biegów przerzutka wpadła w koło i polamalo szprychy dramat 2 razy reklamacja odmowna napisali że wina użytkownika bo zardzewialy śrubki dramat



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych