Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~MartaD~

~MartaD~
  • Goście

Napisano 09 sierpień 2016 - 12:21

Właśnie tego szukałam. Dziękuję. Czytałam o ogólnych zasadach na letnią dietę na interaktywna.pl Czas na lżejsze potrawy. Teraz organizm buduje odporność

Brakowało mi natomiast pomysłów na to jak zastosować się do rad z tego artykułu. Propozycje dań z pewnością trafią do mojego jadłospisu.

 



#2 Xone

Xone

    Nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 11 październik 2016 - 12:49

Ja polecam do każdego posiłku wypić jakąś dobrą herbatę, opcjonalnie kawę. Jeżeli głównym celem diety jest odchudzanie się to w sklepie SzlachetnySmak.pl można kupić różne rodzaje herbaty czerwonej, która jest znana z tego, że wspomaga gubienie zbędnych kilogramów. Według mnie warto zamówić i sprawdzić na samym sobie.



#3 Daniszek

Daniszek

    Nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 10 postów

Napisano 27 marzec 2018 - 07:53

Wprowadzając do jadłospisu więcej warzyw i owoców nie można sobie zaszkodzić :) Nie tylko mają bardzo dużo witamin, ale też świetnie nawadniają organizm.



#4 ~Ewelina~

~Ewelina~
  • Goście

Napisano 03 sierpień 2018 - 14:43

Ja dla jak największej przyswajalności witamin i innych dobrodziejstw z warzyw i owoców kupiłam sobie wyciskarkę Philpiaka w której w parę chwil robię pyszne zdrowe i naturalne soki.



#5 ~bojan~

~bojan~
  • Goście

Napisano 27 sierpień 2018 - 13:57

stawiam w lecie na sałatki, sporo różnych warzyw do tego jakiś lekki dresing i sporo przypraw, bo lubię jak jedzenie jest dobrze doprawione, z knorra są świetne, pachna bardzo intensywnie i dużo smaku dają



#6 ~tina~

~tina~
  • Goście

Napisano 31 sierpień 2018 - 11:09

A które na przykład dajesz do sałatek? Pewnie raczej zioła?



#7 ~beverly~

~beverly~
  • Goście

Napisano 06 wrzesień 2018 - 11:50

Według mnie powinno się zacząć od swojego zwykłego menu, jeść to co się jadło - ale stopniowo wprowadzać drobne zmiany. Zamiast porcji lodów - koktajl owocowo warzywny. Zamiast białego chleba - razowy. Zamiast szklanki coli - herbata miętowa z sokiem malinowym. Zamiast kotleta z mięsa - warzywny, komunikacja miejsca - spacer czy rower. Nie ma sensu do zmuszania się do czegoś bardzo dużego. Bezcelowe jest ustalanie ile posiłków dziennie powinno się jeść i o której. Róbcie to co robiliście - ale stopniowo. Sama dobrze wiem, że chciałoby sie widzieć efekty już po pierwszych dniach, ale niestety tak nie jest, dlatego dodatkowo polecam Sibutraminę, która prócz redukcji apetytu ogranicza także wchłanianie węglowodanów, a w połączeniu ze zbilansowaną dietą i regularną aktywnością fizyczną przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Jeśli masz jakiekolwiek pytania czy chciałabyś dowiedzieć się czegoś więcej to skontaktuj sie z Dominiką, ja od niej zamawiałam i jest wszystko w jak najlepszym porządku, kom 732 845 431. Powodzenia

 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych