Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


55 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~rysia~

~rysia~
  • Goście

Napisano 09 sierpień 2011 - 00:07

W alti można zrobić kurs paralotniowy I stopnia za 800 zł,II stopnia za taką samą kwotę . Potem już tylko skrzydełko, uprząż, kombinezon i wysokie buty i loty mamy za darmo ile fabryka da.

#2 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 23 maj 2013 - 12:14

już niedlugo donald masowo was odstresuje ,bez tandemu i na solo,nie bedziecie wiedzie gdzie d*** lub uszy.

#3 ~lot~

~lot~
  • Goście

Napisano 14 październik 2015 - 07:22

Miał ktoś do czynienia z firmą brokers balloons która organizuje loty balonem ? Ja mam niestety złe doświadczenia czy duzo osób miało też problemy ?
 



#4 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 19 grudzień 2015 - 23:03

Ja z nimi od miesiąca staram się skontaktowac/umówić na lot, który już wykupiłam.
Brak reakcji, nie odbieranie telefonu, nie odpisywanie...
Nie wiem jak mam sprawę dalej załatwiać.
Coś robiłeś z tym?

#5 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 20 grudzień 2015 - 09:41

Ja z nimi od miesiąca staram się skontaktowac/umówić na lot, który już wykupiłam.
Brak reakcji, nie odbieranie telefonu, nie odpisywanie...
Nie wiem jak mam sprawę dalej załatwiać.
Coś robiłeś z tym?

                                Lotnisko "budują " wspolnie z Urzędem Miejskim w Białymstoku.



#6 ~Romko~

~Romko~
  • Goście

Napisano 25 marzec 2016 - 12:06

Latał ktoś kiedyś z firmą Dragon Event ze Szczecina?



#7 ~xyz~

~xyz~
  • Goście

Napisano 15 kwiecień 2016 - 10:18

Również posiadam bardzo przykre doświadczenia z firma brokersballons. Bałagan mają straszny u siebie, są mało sympatyczni, mało rzetelni  a teraz jeszcze każą dopłaty robić. Groupon kupiłem ponad pół roku temu i nie szło się dogadać. Mam nadzieję że tej wiosny uda mi się zrealizować wykupiony lot.



#8 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 10 czerwiec 2016 - 07:00

Podbijam pytanie – korzystał ktoś z Dragon Event ze Szczecina?

 



#9 ~sz~

~sz~
  • Goście

Napisano 19 czerwiec 2016 - 12:00

Pan Bernard z firmy Broker Balloons nie odbiera telefonu, nie odpisuje na maile, a jak w koncu uda sie nawiazac z nim kontakt, tlumaczy sie w przedziwny sposob, np. "Jestem w gosciach", "Zostawilem telefon w koszuli"... Jeszcze nie spotkalam sie z tak niskim poziomem obslugi klienta. Moze brzmi to smiesznie, ale z punktu widzenia klienta to bezczelnosc i przestaje byc zabawne po kilku miesiacach umawiania sie na lot balonem. Znudzilo mi sie ciagle upominanie i przypominanie, rezygnuje z uslug p. Bernarda i odradzam wszystkim wspolprace z nim. Zenada.

#10 ~Katarzyna~

~Katarzyna~
  • Goście

Napisano 27 lipiec 2016 - 12:33

W brokers balloons / balonowe loty - postawa wobec klienta jest beznadziejna. Sprzedają loty na grouponie, nie mają wolnych terminów, każą dopłacać po terminie, nie umawiają się na loty lub w ogóle nie odpowiadają na wiadomości.

To wszystko trwa już pół roku.

Gdzie mogę zgłosić takie zachowanie?

To jest wyłudzenie pieniędzy.

Chcę już tylko wykorzystać ten lot i niemieć z brokers balloons nic do czynienia.



#11 ~Karol~

~Karol~
  • Goście

Napisano 22 sierpień 2016 - 13:20

Mnie groupon zwrócił na szczęście środki nawet na konto promocyjne ale to zawsze odzyskanie pieniędzy. Lepiej nie kupować tych lotów z broker ballons, bo nie ma żadnego kontaktu i rzeczywiście przez ponad pół roku nie było żadnej propozycji lotu. A teraz rada dla tych, którym nie udało się odzyskać środków. Najpierw mailowo należy wysłać do pana Rafała wiadomość ze wskazaniem ostatecznego terminu, do którego umowa ma być zrealizowana pod rygorem odstąpienia od umowy (zgodnie z art. 491 par. 1 k.c.). Następnie gdy termin upłynie należy od umowy odstąpić wnosząc o zwrot pieniędzy. Gdy to nie poskutkuje, należy wezwać groupon do podania danych osobowych firmy, wraz z adresem tego pana i normalnie mailowo, smsowo i pisemnie listem poleconym wezwać do zapłaty. Groupon się już chroni i wskazuje, że on tylko pośredniczy, ale umowa zawierana jest z konkretnym kontrahentem a więc brokers ballons. Po wezwaniu do zapłaty, w którym należy poinformować, że w przypadku braku zwrotu środków, zostanie skierowany pozew do sądu, należy normalnie wnieść pozew. Opłata sądowa nie będzie znaczna - 30 zł, a Pan Rafał zrozumie, że nie można tak traktować ludzi. Poza tym każdy Sąd powinien klientom przyznać rację, po podniesieniu zarzutu niewykonania umowy wzajemnej i braku zwrotu tego co strona świadczyła. Nie dajcie się oszukiwać.

Pozdrawiam, KL



#12 ~Karol~

~Karol~
  • Goście

Napisano 06 wrzesień 2016 - 15:15

W brokers balloons / balonowe loty - postawa wobec klienta jest beznadziejna. Sprzedają loty na grouponie, nie mają wolnych terminów, każą dopłacać po terminie, nie umawiają się na loty lub w ogóle nie odpowiadają na wiadomości.

To wszystko trwa już pół roku.

Gdzie mogę zgłosić takie zachowanie?

To jest wyłudzenie pieniędzy.

Chcę już tylko wykorzystać ten lot i niemieć z brokers balloons nic do czynienia.

 

Mnie groupon zwrócił na szczęście środki nawet na konto promocyjne ale to zawsze odzyskanie pieniędzy. Lepiej nie kupować tych lotów z broker ballons, bo nie ma żadnego kontaktu i rzeczywiście przez ponad pół roku nie było żadnej propozycji lotu. A teraz rada dla tych, którym nie udało się odzyskać środków. Najpierw mailowo należy wysłać do pana Rafała wiadomość ze wskazaniem ostatecznego terminu, do którego umowa ma być zrealizowana pod rygorem odstąpienia od umowy (zgodnie z art. 491 par. 1 k.c.). Następnie gdy termin upłynie należy od umowy odstąpić wnosząc o zwrot pieniędzy. Gdy to nie poskutkuje, należy wezwać groupon do podania danych osobowych firmy, wraz z adresem tego pana i normalnie mailowo, smsowo i pisemnie listem poleconym wezwać do zapłaty. Groupon się już chroni i wskazuje, że on tylko pośredniczy, ale umowa zawierana jest z konkretnym kontrahentem a więc brokers ballons. Po wezwaniu do zapłaty, w którym należy poinformować, że w przypadku braku zwrotu środków, zostanie skierowany pozew do sądu, należy normalnie wnieść pozew. Opłata sądowa nie będzie znaczna - 30 zł, a Pan Rafał zrozumie, że nie można tak traktować ludzi. Poza tym każdy Sąd powinien klientom przyznać rację, po podniesieniu zarzutu niewykonania umowy wzajemnej i braku zwrotu tego co strona świadczyła. Nie dajcie się oszukiwać.

Pozdrawiam, KL

Bzdury pan piszesz i ludzi w błąd wprowadzasz...jak można wykonać umowę lotu w danym terminie jeśli np. jest burza i silny wiatr????  macie w głowach siano chyba:)



#13 ~Karol~

~Karol~
  • Goście

Napisano 06 wrzesień 2016 - 15:18

W brokers balloons / balonowe loty - postawa wobec klienta jest beznadziejna. Sprzedają loty na grouponie, nie mają wolnych terminów, każą dopłacać po terminie, nie umawiają się na loty lub w ogóle nie odpowiadają na wiadomości.

To wszystko trwa już pół roku.

Gdzie mogę zgłosić takie zachowanie?

To jest wyłudzenie pieniędzy.

Chcę już tylko wykorzystać ten lot i niemieć z brokers balloons nic do czynienia.

taki mamy klimat......a firma wykonuje loty tylko w odpowiednich warunkach.To, że komuś się nie podoba odwołanie lotu - nie rozumie, że to w interesie pasażerów



#14 ~Izja~

~Izja~
  • Goście

Napisano 12 wrzesień 2016 - 20:00

Potwierdzam powyższe opinie. Nikt nie odbiera telefonów od 3 odsieczy słyszę ze a to zła pigoda albo ze pracownik ma problemy rodzinne. Pieniędzy tez nie mogę odzyskać. Ostrzegam przed ta firma to zwykli oszusci

#15 ~piotr~

~piotr~
  • Goście

Napisano 04 styczeń 2017 - 04:59

Bzdury pan piszesz i ludzi w błąd wprowadzasz...jak można wykonać umowę lotu w danym terminie jeśli np. jest burza i silny wiatr????  macie w głowach siano chyba:)

 


chyba w nostop nie pata i burzy niema wiesniaku



#16 ~Piotr~

~Piotr~
  • Goście

Napisano 19 maj 2017 - 15:04

Uważajcie na tych kanciarzy z "brokers balloons" Ich loty istnieją tylko na gruponie.i nigdzie więcej. Maja stronę internetową (żadnych zdjęć, komentarzy z lotów i) - nic nie ma,  żadnej informacji co do siedziby firmy, na gruponie adres nie zgodny z  KRS . Strona na facebooku oczywiście nie ma, no chyba ze mówimy o tej podanej na gruponie gdzie jakas osoba o "no mame" ma aż 2 znajomych :). Telefon oczywiście jest ale nikt go nie odbiera. Adres emali jest-  co rok ulega zmianie... no i najważniejsze teraz .. w opisie nic ich nie interesuje tylko wyłącznie kody zabezpieczające z gruponu a czemu, bo jak go uaktywnia to nawet ten 14 dniowy termin zwrotu z gruponu nie zadziała więc prędzej z fimą brokers balloons zostaniesz zrobiony w balona niż nim polecisz :)

 



#17 ~Zawiedziony~

~Zawiedziony~
  • Goście

Napisano 19 czerwiec 2017 - 17:48

Też mam problem z brookerbalons, zero kontaktu - mailowego, telefonicznego - dosłownie nic.

 

Miałbyś prezent na urodziny, wyjdzie wtopione kilkaset złotych.

 

Trzeba jakoś się skrzyknąć, bo nie mam zamiaru tak łatwo odpuścić. 



#18 ~biały~

~biały~
  • Goście

Napisano 20 czerwiec 2017 - 20:34

Też mam problem z brookerbalons, zero kontaktu - mailowego, telefonicznego - dosłownie nic.

 

Miałbyś prezent na urodziny, wyjdzie wtopione kilkaset złotych.

 

Trzeba jakoś się skrzyknąć, bo nie mam zamiaru tak łatwo odpuścić. 

Nie skoczysz przecież na druty ogrodzenia,  może na Puszcze Bialowieską , czy Knyszyńska , czy Las Solnicki - tak bezpieczniej.Zapisz się na kurs spadochronowy i będziesz skakał do woli zamiast podskakiwać.



#19 ~Krzysiek~

~Krzysiek~
  • Goście

Napisano 04 lipiec 2017 - 21:05

Ja nie mogę umówić się już od 9 miesięcy. Już nie zamierzam ponawiać starań o kontakt. Idę do sądu jeśli polubownie nie załatwimy sprawy. Jak ktoś ma podobny problem niech robi to samo. I jeszcze sprawę do rzecznika spraw konsumentów wniosek. Też to zróbcie.

#20 ~Marina~

~Marina~
  • Goście

Napisano 12 lipiec 2017 - 11:10

Może się uda coś wspólnymi siłami uzyskać, niestety też nie mogę się umówić na lot od bardzo dłuższego czasu. Zdecydowanie nie polecam kontaktu z tą firmą.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych