Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


55 odpowiedzi w tym temacie

#21 ~Joanna~

~Joanna~
  • Goście

Napisano 10 sierpień 2017 - 10:06

Że też nie sprawdziłam tej firmy przed zakupem...

#22 ~Joanna~

~Joanna~
  • Goście

Napisano 10 sierpień 2017 - 10:06

Że też nie sprawdziłam tej firmy przed zakupem...

#23 ~Adrian~

~Adrian~
  • Goście

Napisano 10 sierpień 2017 - 12:35

Bzdury pan piszesz i ludzi w błąd wprowadzasz...jak można wykonać umowę lotu w danym terminie jeśli np. jest burza i silny wiatr????  macie w głowach siano chyba:)

To Pan opowiadasz bzdury! Od dwóch miesięcy nie otrzymałem terminu lotu! Zrozumiał bym że termin został przełożony ze względu na pogodę a nawet na ból głowy! Ale terminiu nie ma wcale, nie ma też kontaktku mailowego i telefonicznego. Ci ludzie to oszuści! 



#24 ~Adrian~

~Adrian~
  • Goście

Napisano 10 sierpień 2017 - 12:36

Że też nie sprawdziłam tej firmy przed zakupem...

Cześć, też jestem poszkodowany. Proszę o kontakt foadrian@gmail.com



#25 ~Adrian~

~Adrian~
  • Goście

Napisano 17 sierpień 2017 - 21:07

Groupon zwrócił mi pieniądze. Po 3 z rzędu zgłoszeniu otrzymałem informację że nie udało im się wyjaśnić sprawy i zwrócą mi pieniądze. Niestety oferta ciągle jest dostępna na stronie groupon. 



#26 ~Joanna~

~Joanna~
  • Goście

Napisano 28 sierpień 2017 - 17:51

Groupon zwrócił mi pieniądze. Po 3 z rzędu zgłoszeniu otrzymałem informację że nie udało im się wyjaśnić sprawy i zwrócą mi pieniądze. Niestety oferta ciągle jest dostępna na stronie groupon. 

 


Jak udało Ci się to robić?



#27 ~Katarzyna~

~Katarzyna~
  • Goście

Napisano 29 sierpień 2017 - 10:28

Zgłaszam sparwę na policję Pan Bernard to oszust nie odbiera telefonów a firma to chyba jedna wielka lipa ! Na lot umawiam się już od kilku miesięcy i nic



#28 ~Zawiedziony~

~Zawiedziony~
  • Goście

Napisano 04 wrzesień 2017 - 09:49

Adrian jak udało Ci się odzyskać pieniądze???

 

Nie mogę się dodzwonić już od 4 miesięcy do nich !! 

 



#29 ~Adrian~

~Adrian~
  • Goście

Napisano 04 wrzesień 2017 - 20:24

Ja szybko zorientowałem się, że to oszustwo. Po tygodniu nieodbierania telefonu i braku odpowiedzi na maila poprosiłem groupona o pomoc w nawiązaniu kontaktu. Oczywiście w niczym mi nie pomogli więc już po miesiącu zacząłem dochodzić zwrotu pieniędzy. Kilkukrotnie pisałem na czacie z obsługą klienta groupon. Sprawa została przekazana "wyżej". Zaproponowano mi zwrot w postaci środków na koncie groupon na co się nie zgodziłem przedstawiając kilka argumentów. Po kolejnym tygodniu oczekiwania otrzymałem pozytywną odpowiedź i zwrot pieniędzy na konto. Niestety, groupon wcale nie stara się pomóc i rozwiązać sprawy. Doskonale znają sytuację z tym "balonem" a mimo to oferta jest ciągle dostępna. 

 

Strona brokersballoons.pl prowadzi do strony 
lotybalonem.benkowski.pl

 

zachęcam do telefonu pod widniejący tam numer i zadanie kilku pytań. 

 

Groupona trzeba przycisnąć do ściany, podać argumenty, zażądać zwrotu pieniędzy, pokazać postawę, że się nie odpuści.

 

Jestem w stanie pomóc i przekazać więcej szczegółów pod adresem foadrian@gmail.com 

 



#30 ~Michał~

~Michał~
  • Goście

Napisano 24 wrzesień 2017 - 12:21

Ja już czekam od września 2015...groupon się wypiął ponieważ minęła ważność. Pan Bernard czasami odbiera i oczywiście zawsze ta sama gadka że nie ma pogody i w biurze pracuje oczywiście nowa dziewczyna i nie wie czemu się do mnie nie odzywa...



#31 ~Krzysztof~

~Krzysztof~
  • Goście

Napisano 28 wrzesień 2017 - 16:23

Ja też odzyskałem pieniądze. Napisałem że wszelkie ich działania mają charakter przestępstwa postraszyłem że pójdę z tym na policję i do prokuratury napisze do spółki matki itd.

Jak ktoś chce mogę wysłać moje maile do groupona. Przy okazji dziękuję Adrianowi z tego forum który dał mi kilka wskazówek. 

w razie pytań piszcie el.loco.de.remate@gmail.com 



#32 ~Anna Nowak~

~Anna Nowak~
  • Goście

Napisano 05 czerwiec 2018 - 12:02

Witam,
Jestem kolejną osobą oszukaną przez Pan Bernarda i jego firmę Brookerballons. Od roku jestem zwodzona obietnicami wznowienia lotów. Mam dosyć i chętnie skieruje sprawę do sądu. Dane firmy są dostępne w rejestrach. Zastanawiam się czy Ci ludzie naprawdę uważają że ujdzie im na sucho oszukiwanie klientów i wyłudzanie pieniędzy. Piszę ku przestrodze dla innych. Odzywajcie się jeśli również zostaliście oszukani :(

#33 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 07 czerwiec 2018 - 07:12

balonem 300



#34 ~Michał~

~Michał~
  • Goście

Napisano 10 czerwiec 2018 - 11:45

Witam,
Jestem kolejną osobą oszukaną przez Pan Bernarda i jego firmę Brookerballons. Od roku jestem zwodzona obietnicami wznowienia lotów. Mam dosyć i chętnie skieruje sprawę do sądu. Dane firmy są dostępne w rejestrach. Zastanawiam się czy Ci ludzie naprawdę uważają że ujdzie im na sucho oszukiwanie klientów i wyłudzanie pieniędzy. Piszę ku przestrodze dla innych. Odzywajcie się jeśli również zostaliście oszukani :(

 

Witam,
Jestem kolejną osobą oszukaną przez Pan Bernarda i jego firmę Brookerballons. Od roku jestem zwodzona obietnicami wznowienia lotów. Mam dosyć i chętnie skieruje sprawę do sądu. Dane firmy są dostępne w rejestrach. Zastanawiam się czy Ci ludzie naprawdę uważają że ujdzie im na sucho oszukiwanie klientów i wyłudzanie pieniędzy. Piszę ku przestrodze dla innych. Odzywajcie się jeśli również zostaliście oszukani :(

 

Mi obiecali zwrot pieniędzy ale teraz oczywiście nie ma z nimi kontaktu. Mam wszystko na mailu także będę walczył o swoje. 



#35 ~Agnieszka~

~Agnieszka~
  • Goście

Napisano 14 czerwiec 2018 - 21:12

Również czekam już od roku na lot... Zgłosiłaś już sprawę do sądu? Jak nie to chętnie się przyłączę.

Witam,
Jestem kolejną osobą oszukaną przez Pan Bernarda i jego firmę Brookerballons. Od roku jestem zwodzona obietnicami wznowienia lotów. Mam dosyć i chętnie skieruje sprawę do sądu. Dane firmy są dostępne w rejestrach. Zastanawiam się czy Ci ludzie naprawdę uważają że ujdzie im na sucho oszukiwanie klientów i wyłudzanie pieniędzy. Piszę ku przestrodze dla innych. Odzywajcie się jeśli również zostaliście oszukani :(

 



#36 ~Michał~

~Michał~
  • Goście

Napisano 26 czerwiec 2018 - 09:38

Również czekam już od roku na lot... Zgłosiłaś już sprawę do sądu? Jak nie to chętnie się przyłączę.

 

Ja już na lot nie czekam tylko na zwrot kasy, który niby obiecali. Właściciel raz odebrał telefon i powiedział że się tym zajmie, oczywiście od 2 tygodni brak kontaktu. Myślę że na dniach stworzę odpowiednie pismo i to będzie ostatnie ostrzeżenie przed skierowaniem sprawy dalej. Będę informował na bieżąco. 



#37 ~Paweł~

~Paweł~
  • Goście

Napisano 08 lipiec 2018 - 14:37

Ja również męczę się już rok z tą firmą. Zero kontaktu.

#38 ~justyna~

~justyna~
  • Goście

Napisano 17 lipiec 2018 - 14:01

Hej. W 2017 zakupiłam groupon na lot balonem i również nie doczekałam się realizacji (i chyba na to się nie zanosi:). Czy ktoś poszedł z tym do sądu?



#39 ~justyna~

~justyna~
  • Goście

Napisano 31 lipiec 2018 - 15:59

Ja już na lot nie czekam tylko na zwrot kasy, który niby obiecali. Właściciel raz odebrał telefon i powiedział że się tym zajmie, oczywiście od 2 tygodni brak kontaktu. Myślę że na dniach stworzę odpowiednie pismo i to będzie ostatnie ostrzeżenie przed skierowaniem sprawy dalej. Będę informował na bieżąco. 

Hej, czy coś wiadomo w Twoje sprawie, odzyskałeś pieniądze?



#40 ~Julia~

~Julia~
  • Goście

Napisano 08 wrzesień 2018 - 11:31

Witam, również jestem w gronie osób oszukanych przez Pana Bernarda. Wielokrotnie próbowałam ustalić termin lotu, który był wykupiony w maju 2017 roku. Za każdym razem byłam zbywana historiami ... złe warunki pogodowe, awaria balonu itp. Od dłuższego czasu nie mogę się dodzwonić do Pana Bernarda. Obecnie interesuje mnie jedynie odzyskanie pieniędzy - 1000zł. Chętnie nawiążę kontakt z osobami, które jak ja zostały zrobione w "balona". Sprawę oszustwa chce skierować do sądu.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych