Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


93 odpowiedzi w tym temacie

#81 ~cromonch~

~cromonch~
  • Goście

Napisano 13 lipiec 2016 - 18:56

Do roboty pasożyty. Powinna dostać kopa w to tłuste dupsko.



#82 ~tru~

~tru~
  • Goście

Napisano 13 lipiec 2016 - 20:45

o kur..cze co za feeder to ru,,,sza? 0o



#83 ~107~

~107~
  • Goście

Napisano 13 lipiec 2016 - 20:46

4500 tys za nic. Z moich podatków. Na to by utrzymać takiego pasożyta z małymi pasożyciątkami. Ta "kobieta" wstydu nie ma. 



#84 ~Pwnd~

~Pwnd~
  • Goście

Napisano 13 lipiec 2016 - 21:30

Ta baba musi mieć IQ temperatury pokojowej albo i niższej. Jakim tlumokiem trzeba być, aby wiedząc, że nie ma się pieniędzy zakłada rodzinę? I to jeszcze tak duża? Skończony muł i wodorosty.

#85 ~Taol~

~Taol~
  • Goście

Napisano 13 lipiec 2016 - 22:18

Co za głupie, roszczeniowe babsko.
Istnieje coś takiego jak praca... a nie tylko wyciąganie ręki po pieniądze do MOPSu.



#86 ~bcn~

~bcn~
  • Goście

Napisano 13 lipiec 2016 - 22:57

poprostu ból dupy mają urzędasy i tyle.

 

I nie obwiniajcie kobiety, że "do roboty" itd, jeżeli dają to bieże i koniec, a to czy jest to nieetyczne, lewackie itd zachowajcie dla siebie, bo jak jest w Polsce każdy wie, więc nie ma co biadolić tylko na wybory następnym razem i tyle



#87 ~kasia~

~kasia~
  • Goście

Napisano 13 lipiec 2016 - 22:59

masakra, co za komentarze.. wychowywaliście kiedyś 9 dzieci? utrzymywaliście 11-osobową rodzinę? kiedy ta pani ma znaleźć czas na pracę? chyba, że ma pracować po to, żeby całą pensję oddać opiekunce? albo na żłobki i przedszkola? prawdopodobnie miesięczna pensja by jej nie wystarczyła



#88 ~wef~

~wef~
  • Goście

Napisano 14 lipiec 2016 - 09:34

 niech zyje socjalizm. dzieki niemu wszyscy skladamy sie na utrzymanie tej kobiety i jej olbrzymiej rodziny. niech sie zacznie zabezpieczac albo zalozy jakis kalendarzyk, bo niedlugo wyciagnie od nas jeszcze wiecej kasy.



#89 ~Andrzej~

~Andrzej~
  • Goście

Napisano 14 lipiec 2016 - 11:54

Ludzie opanujcie się z komentarzami gnojącymi tę kobietę. Nie znacie całości sytuacji. MOPS oszalał. A dokładnie urzędniczki.



#90 ~asd~

~asd~
  • Goście

Napisano 14 lipiec 2016 - 12:42

Matke do burdelu a dzieci do łagrów. Uczenie od dziecka, że wujek stalin... przepraszam "państwo" da.



#91 ~asd~

~asd~
  • Goście

Napisano 14 lipiec 2016 - 12:43

masakra, co za komentarze.. wychowywaliście kiedyś 9 dzieci? utrzymywaliście 11-osobową rodzinę? kiedy ta pani ma znaleźć czas na pracę? chyba, że ma pracować po to, żeby całą pensję oddać opiekunce? albo na żłobki i przedszkola? prawdopodobnie miesięczna pensja by jej nie wystarczyła

Cza na rozłożenie ud miała. Jak czytam takie komentarze to sie cieszę, że przenosze firmę za granicę i wyjeżdzam. Umieracjie wszyscy z głodu i utrzymujcie ich sami lewackie pomioty po radzieckich gwałtach.



#92 ~Dom~

~Dom~
  • Goście

Napisano 14 lipiec 2016 - 21:37

masakra, co za komentarze.. wychowywaliście kiedyś 9 dzieci? utrzymywaliście 11-osobową rodzinę? kiedy ta pani ma znaleźć czas na pracę? chyba, że ma pracować po to, żeby całą pensję oddać opiekunce? albo na żłobki i przedszkola? prawdopodobnie miesięczna pensja by jej nie wystarczyła

ale znalazła czas żeby się na potęgę rozmnażać ale do pracy nie znalazła mhm weź nie ###### głupot 



#93 ~Kaśka~

~Kaśka~
  • Goście

Napisano 22 wrzesień 2016 - 21:29

Przepraszam,ale odkąd ja biorę 500+ nie wystąpiłam już nawet o dodatek mieszkaniowy bo uważam że nie powinnam.500+ bardzo mi pomogło ale nadal ciężko pracuję tak jak przedtem.Sama wychowuję dzieci,alimenty mam śladowe ale nie oglądam się ze wszystkim na sponsoring od Państwa.I tej pani polecam to samo!

#94 ~jasiu~

~jasiu~
  • Goście

Napisano 22 wrzesień 2018 - 06:04

nie tylko ona dostanie ten zasilek, ale tez wszyscy migranci ktorzy do polski przyjada, tak bedzie, i mozecie z zawisci sie nawet posrac

a po co maja przyjezdzac? wiedza gdzie doic i ktore panstwo doic, w polsce za mało dajaą zeby tu przyjezdzac ;)





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych