Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Rob~

~Rob~
  • Goście

Napisano 18 październik 2018 - 19:04

Skad te panie wziely takie dane? Jestem lekarzem i marze o takiej pensji! Moze niech sie zorientuja ile zarabiaja pielegniarki - w wielu przypadkach wiecej od lekarzy, ale kto zabroni? Nie moga dyzurowac? Dlaczego nie? Przecietny czlowiek pracuje 160 godzin w miesiacu, ja zeby zyc rozwijac sie miec na nauke, pracuje 400. Niech psycholog idzie do jednej pracy od 8 do 16, potem do kolejnej od 16 do 22, potem do kolejnej od 22 do 6 rano a potem bez przerwy zostanie na kolejne 8. I zobaczy jaki to miod. Nic tak nie wk jak tekst 'mozesz sobie dorobic na dyzurach'. I zaliczyc zgon na zawal w wieku 45 lat.

#2 ~yanek~

~yanek~
  • Goście

Napisano 18 październik 2018 - 21:42

Było coś jakiś czas temu, że szpital w Choroszczy miał przestać istnieć bo lekarze strajkuja i wystrajkowali duże podwyżki. Mam nadzieję, że nigdy nie trafię na takiego rozwijajacego się lekarza co pracuje 400h w miesiącu + do tego pobierajacego nauki to tak jakby nie patrzeć dość niebezpieczna/niepewna sytuacja dla mnie jako przyszłego pacjenta. A co do pielęgniarek możesz zawsze się przekształcić - 3 lata licencjat + ewentualnie 2 mgr i specjalizacja i nie będzie trzeba tyrac 400h. Teraz pielęgniarek wciąż brakuje to i praca pewna.

#3 ~realia~

~realia~
  • Goście

Napisano 28 październik 2018 - 21:07