Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Regeneracja TURBO + DOBRY warsztat w okolicy

mechanik warsztat turbo

22 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~TIGRA~

~TIGRA~
  • Goście

Napisano 14 sierpień 2013 - 12:13

Potrzebuję dobrego mechanika w Białymstoku który zajmie sie 200sx.

Poza tym regenerację turbawki gdzie w tej okolicy zrobię, bo uszczelniacze padły szwagrowi w dwusecie :/??

 



#2 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 14 sierpień 2013 - 14:02

może Kleosin ?



#3 ~wyplosz~

~wyplosz~
  • Goście

Napisano 22 sierpień 2013 - 10:53

ojciec zawsze wysyła do krymaru

 



#4 gosciuwa

gosciuwa

    Nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 04 wrzesień 2013 - 09:40

Unimot1 na Handlowej jest spoko.


Użytkownik gosciuwa edytował ten post 04 wrzesień 2013 - 09:41


#5 ~Bosch~

~Bosch~
  • Goście

Napisano 25 październik 2013 - 22:39

Najczęstszym objawem uszkodzonej turbosprężarki, jest niewątpliwie spadek mocy silnika, piszczenie i gwizdanie, a często również ubywający olej silnikowy. Niekiedy właściciele samochodów wymieniają bardzo kosztowne podzespoły silnika, mając nadzieję na rozwiązanie usterki. Ubywający olej w mniemaniu niektórych mechaników, może znikać przez zużyte pierścienie tłokowe lub uszczelniacze zaworowe. Zapominają jednak o tak ważnym elemencie, jakim jest turbosprężarka. Turbosprężarka jest częścią układu smarującego. W ciągu jednej minuty, przez turbosprężarkę przepływa kilka litrów oleju, co pokazuje powagę możliwie zaistniałej nieszczelności w turbinie. Jak rozpoznać, że to turbosprężarka przepuszcza olej? Najprościej jest zdjąć przewód dolotowy przy samej turbosprężarce (przy wyłączonym silniku) i jeśli w przewodzie jak i na łopatkach wirnika będą ślady oleju to znak, że czeka nas regeneracja turbosprężarki. Przyczyną tego jest uszkodzony pierścień uszczelniający na wałku, przez co powstaje luz wzdłużny i poprzeczny, a tym samym możliwość wycieku oleju. Kolejnym objawem może być brak mocy, co najczęściej jest winą zapieczonej zmiennej geometrii turbosprężarki bądź uszkodzonego zaworu podciśnieniowego. Tutaj problem często tkwi w nieszczelnym układzie dolotowym oraz uszkodzonym kole kompresji. Przewód można zlokalizować poprzez ich demontaż i ocenę stanu technicznego. Koło kompresji też można ocenić (tylko na wyłączonym silniku), poprzez demontaż przewodu dolotowego przy turbosprężarce. Jeżeli łopatki wirnika są poszarpane lub wygięte, turbosprężarka nadaje się do regeneracja turbosprężarek  . Przyczyną uszkodzonego przewodu może być chociażby przeładowanie turbosprężarki lub niewłaściwy montaż przewodu a czasem po prostu starość przewodu. Przyczyną uszkodzonego koła kompresji natomiast, jest przedostanie się na łopatki wirnika ciała obcego.   


Użytkownik Pan_Tracz edytował ten post 25 październik 2013 - 23:02
link


#6 ~A po co?~

~A po co?~
  • Goście

Napisano 09 listopad 2013 - 13:03

Panowie z Bosch, miło że podejmujecie temat i sporo tu dobrego od Was to jednak jeśli chodzi o uszczelnienie  czyli pierścień uszczelniający na wałku i odrzutniku to niszczy się od spadku ciśnienia , zmniejszonego przepływu oleju i nagarów ( nagary to szeroki temat i każdy powinien wiedzieć skąd i dlaczego tam się zbierają) a luz powstaje od zużycia łożysk. Jeśli chodzi o olej na łopatkach koła kompresji to jest on z odmy. Łopatki wirnika znajdują się od strony wydechowej i bez zdjęcia turbiny nie można ich zobaczyć. Masowy przepływ oleju przez turbinę zaczyna się od 350 ml na minutę na wolnych obrotach. Lecz  mechanicy  przyjmują że ma być nie niższy niż 450ml i to jest moim zdaniem prawidłowa wartość, oczywiście na rozgrzanym i to dość mocno oleju.

Jeśli będę potrafił chętnie udzielę więcej informacji.



#7 ~A po co?~

~A po co?~
  • Goście

Napisano 09 listopad 2013 - 13:13

 

Potrzebuję dobrego mechanika w Białymstoku który zajmie sie 200sx.

Poza tym regenerację turbawki gdzie w tej okolicy zrobię, bo uszczelniacze padły szwagrowi w dwusecie :/??

 

Zwróć uwagę na przewód zasilający i na śrubę restrykcyjną bo są dwie i jak są zamienione to będzie d...a z turbiny. Różni się średnicą bo są dwa rodzaje łożyskowań w turbinie i różne są sposoby smarowań.



#8 ~Mariusz~

~Mariusz~
  • Goście

Napisano 09 listopad 2013 - 13:58

Firmy które z nami współpracują a jest ich naprawdę bardzo dużo świetnie sobie radzą a poziom ich wiedzy jest bardzo duży i udzielają pełną gwarancje na montaż. Są czarne owce w ładnie wyglądających  warsztatach ale unikamy współpracy z takimi firmami bo kaleczą rzemiosło i naciągają klientów na wysokie koszta.  Jest ich tylko kilka. W przeciągu kilku lat nie słyszałem by jakiś mechanik współpracujący z nami obciążył kosztami klienta za swoje błędy a zdarzały się im na początku. Poziom reklamacji błędów montujących lub zdarzeń losowych np zawieszenie się zaworu przelewowego typowe dla VW T5 2.5 łącznie z klientami z Białorusi i Kaliningradu to dwa procent gdzie nasi sąsiedzi bardzo zawyżają statystykę plus kilka typów nieudanych silników 1.6HDI  1.9TDCI, 1.5TDCI a właściwie ich wydłużone przeglądy serwisowe. Także by się nie rozpisywać drodzy Państwo skala ponownych uszkodzeń zregenerowanej turbiny po fachowym założeniu jest bliska zeru w ciągu kilku lat. Proszę o rozważne typowanie warsztatów i rozmowę co za daną kwotę za usługę oferują np. spr. (kilkukrotne) masowego przepływu oleju, spr. ciśnienia oleju na bardzo rozgrzanym oleju, spr. poprawności działania podciśnień, zaworów sterujących i EGR, często też DPF i katalizator. Nie wspomnę o bardzo dokładnym myciu wszystkich elementów i stosowanie nowych uszczelnień. Jest tego naprawdę wiele i do każdego auta są inne zalecenia. Więcej informacji udzielamy na miejscu w firmie KRYMAR. Jeśli chodzi o pomoc techniczną i diagnozę na aucie to AUTO-SERWIS 501-544-994 lub wszystkie firmy współpracujące z nami.W przyszłości utworzę ich listę. Pozdrawiam



#9 ~A po co?~

~A po co?~
  • Goście

Napisano 09 listopad 2013 - 14:07

 

Panowie z Bosch, miło że podejmujecie temat i sporo tu dobrego od Was to jednak jeśli chodzi o uszczelnienie  czyli pierścień uszczelniający na wałku i odrzutniku to niszczy się od spadku ciśnienia , zmniejszonego przepływu oleju i nagarów ( nagary to szeroki temat i każdy powinien wiedzieć skąd i dlaczego tam się zbierają) a luz powstaje od zużycia łożysk. Jeśli chodzi o olej na łopatkach koła kompresji to jest on z odmy. Łopatki wirnika znajdują się od strony wydechowej i bez zdjęcia turbiny nie można ich zobaczyć. Masowy przepływ oleju przez turbinę zaczyna się od 350 ml na minutę na wolnych obrotach. Lecz  mechanicy  przyjmują że ma być nie niższy niż 450ml i to jest moim zdaniem prawidłowa wartość, oczywiście na rozgrzanym i to dość mocno oleju.

Jeśli będę potrafił chętnie udzielę więcej informacji.

 

Bym zapomniał, wyciekający olej z turbiny nie zawze świadczy o uszkodzeniu turbiny. Nadmieniam iż uszczelniacz to pierścień metalowy z luzem technologicznym do 0,2mm więc jest to "dziura" przy niesprawnej odmie, dużych przedmucha lub maksymalny poziom oleju powoduje wycieki oleju przez turbinę.



#10 ~musisz dowieżć~

~musisz dowieżć~
  • Goście

Napisano 11 lipiec 2016 - 19:29

Z reguły tam gdzie regenerują nie wyjmą ci i nie wsadzą by nie mieć pełnej odpowiedzialności za tą ryzykowną operacje.



#11 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 13 lipiec 2016 - 08:55

czemu ?



#12 ~Marekk~

~Marekk~
  • Goście

Napisano 21 listopad 2016 - 10:51

Z reguły tam gdzie regenerują nie wyjmą ci i nie wsadzą by nie mieć pełnej odpowiedzialności za tą ryzykowną operacje.

No to jesteś kolego w błędzie, ja współpracuje z firmą REMOT z Mielca która zajmuje się regeneracją turbosprężarek i nie ma tam problemu (powiem nawet, że absolutnie nie ma) by wyjęli i włożyli regenerowaną przez siebie turbinę...



#13 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 19 styczeń 2017 - 18:18

Polecam Magdalena Czachor Radka z Mielca. Poza naprawami turbin właściciel posiada niezłą wiedzę dzięki czemu prawdopodobnie unikniecie kolejnej regeneracji. Więcej informacji znajdziecie na ich stronie.

 



#14 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 21 styczeń 2017 - 07:10

A tu w okolicy nie polecam

#15 ~Markopolo~

~Markopolo~
  • Goście

Napisano 15 luty 2017 - 17:10

A tu w okolicy nie polecam

Ci co znają i widzieli ten zakład Radka to by Ci mordę obili naciągaczu. Czym gorszy mechanik i złodziej, tak złodziej to twierdzi że w białym nie naprawisz tylko po to wy zamiast np zapłacić 1000zł to weźmie za to samo 1700, znam to mnie tesz taki ....... wydymał. Dobrać to się trzeba pseudo mechanikom i tyle w temacie.



#16 ~Edek~

~Edek~
  • Goście

Napisano 29 maj 2017 - 14:17

A tu w okolicy nie polecam

Witaj. Możesz napisać czemu nie polecasz z Białegostoku? Czym są lepsi inni?



#17 ~roman~

~roman~
  • Goście

Napisano 05 listopad 2017 - 02:01

Unimot1 na Handlowej jest spoko.

unimoty  o ile wiem wożą do krymaru



#18 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 05 listopad 2017 - 02:22

Z reguły tam gdzie regenerują nie wyjmą ci i nie wsadzą by nie mieć pełnej odpowiedzialności za tą ryzykowną operacje.

Krymar ma warsztat, jeden ze wspólików ten łysy ma serwis jeszcze z innym wspólnikiem  trafiłem tam bo mój mechanik nie poradził sobie. Jak zapytałem czemu mi nie polecił siebie od razu to powiedział że nie chce robić konkurencji innym bo współpracuje z mechanikami i serwisami i nie jest tani bierze tylko jak ktoś zapyta lub ma problem, mi sprawę załatwił ich elektryk w pięć min a może i szybciej. kupiłem piwo bo kasy nie chcieli. popatrzył kazał przygazować wyjął filterek kazł sie przejechać i cud naprawione. wsadził drucik dmuchnąl i wszystko a mi pół auta chcieli rozbierać i mówili że turbo złe. ja ich polecam, warsztat od santany wjazd  na wielkopolskiej po prawej stronie duże drzwi za hurtownią opakowań



#19 ~Gregor~

~Gregor~
  • Goście

Napisano 09 listopad 2017 - 16:11

Krymar ma warsztat, jeden ze wspólików ten łysy ma serwis jeszcze z innym wspólnikiem  trafiłem tam bo mój mechanik nie poradził sobie. Jak zapytałem czemu mi nie polecił siebie od razu to powiedział że nie chce robić konkurencji innym bo współpracuje z mechanikami i serwisami i nie jest tani bierze tylko jak ktoś zapyta lub ma problem, mi sprawę załatwił ich elektryk w pięć min a może i szybciej. kupiłem piwo bo kasy nie chcieli. popatrzył kazał przygazować wyjął filterek kazł sie przejechać i cud naprawione. wsadził drucik dmuchnąl i wszystko a mi pół auta chcieli rozbierać i mówili że turbo złe. ja ich polecam, warsztat od santany wjazd  na wielkopolskiej po prawej stronie duże drzwi za hurtownią opakowań

A mi za regenerację turbiny z montażem zaśpiewali 2200 zł. SZOK.



#20 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 10 listopad 2017 - 07:49

unimoty  o ile wiem wożą do krymaru

 


unimoty  o ile wiem wożą do krymaru

 

unimoty tylko opony się nadają zmieniać !





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych