Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Zdjęcie

romantyzm u faceta


27 odpowiedzi w tym temacie

#21 AgaM

AgaM

    Nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 22 listopad 2017 - 12:09

Uwielbiam jak takie posty żyją własnym życiem - pytanie zadane w 2014 a mamy 2017 :) Mam nadzieję że facet miał już wiele niespodzianek od tego czasu :P 



#22 hans234

hans234

    Nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 01 luty 2018 - 14:30

Super, dzięki wielkie za wszelki sugestie :) Z całą pewnością mi się one przydadzą :)



#23 kolega25

kolega25

    Nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 20 luty 2018 - 11:41

Czy faceci lubią romantyczne prezenty i niespodzianki? Chcę zaplanować nam (mnie i narzeczonemu) wyjazd na kilka dni w jakieś romantyczne miejsce. nie wiem jeszcze gdzie dokłądnie ale zatsanawiam sie czy w ogóle Panowie lubią niespodzianki tego typu??

Myślę, że tak jak każdy. Poza tym każdy chyba zna Swojego chłopaka czy dziewczynę i wie co najbardziej by mu,jej się spodobało. pozdrawiam



#24 MarkoPolo

MarkoPolo

    Nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 12 postów

Napisano 21 marzec 2018 - 10:29

Odrobina romantyzmu, przynajmniej u mnie, jest zawsze mile widziana :) Byle bez kiczu :D



#25 MareczekP

MareczekP

    Nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 06 kwiecień 2018 - 14:07

Super! Dzięki wielkie za sprawdzone informacje :) Z całą pewnością mi się przydadzą :)



#26 lem30

lem30

    Nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 13 lipiec 2018 - 20:32

Dokładnie zależy od faceta ;) jak romantycznie to Ty się będziesz dobrze bawić. a może na romantycznym wyjeździe coś szalonego dla niego wymyślisz i wilk syty i owca cała :)



#27 Daniszek

Daniszek

    Nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 10 postów

Napisano 26 lipiec 2018 - 09:44

Romantyzm nie musi oznaczać przesłodzonych, miałkich relacji. Uważam, że taki zdrowy romantyzm jest wręcz potrzebny...



#28 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 29 sierpień 2018 - 06:36

Nie rozumiem tych ludzi, którzy grają w gry hazardowe. Lubię spędzać więcej czasu z pięknymi blondynkami i brunetkami z tej strony. Dziewczyny tańczą dobrze striptiz i robią dobry masaż erotyczny.

O, sutener się objawił?





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych