Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Serwis samochodowy dla... kobiet

7 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Hanka~

~Hanka~
  • Goście

Napisano 03 marzec 2012 - 20:11

Witam :) Mam może trochę nietypową prośbę, ale potrzebuję pomocy i porady :) Otóż szukam dobrego serwisu samochodowego, a konkretnie blacharzo-lakiernika. Zależy mi na sprawdzonym serwisie, bo to moje pierwsze auto i przyznam szczerze, że nie znam się za bardzo na motoryzacji. Nie chcę więc, aby ktoś moją niewiedzę wykorzystał i naciągnął mnie na niepotrzebne koszty. Szukam więc sprawdzonego zakładu, gdzie na pewno nie zostanę oszukana i gdzie mi fachowo naprawią wgniecenie i położą lakier. Z góry dziękuję :)

#2 ~Monika~

~Monika~
  • Goście

Napisano 12 marzec 2012 - 15:57

ja zawsze jak mam problem z samochodowm jadę do Konrysu.
Jak ktoś mi zarysował drzwi w aucie też tam wszysystko załatwiłam. Kilka podpisów i nic mnie nie interesowało - dostałam autko jak nowe. Poza tym fajne przypominają jak trzeba zrobić przedłużenie dowodu - ja nigdy nie pamietam.
Pozdrawiam i życze powodzenia

#3 ~Magda~

~Magda~
  • Goście

Napisano 09 maj 2013 - 11:45

W Łomży od niedawna serwis przy Al. Legionów 145A działa pod szyldem marki NordGlass. Korzystałam niedawno z ich usług, więc mogę powiedzieć, że podejście do klientów jest naprawdę super. Panowie mi wytłumaczyli cierpliwie, doradzili jak dbać o szyby i naprawili pękniętą szybę szybko, nie widać śladu po wykonaniu naprawy. Profesjonalne podejście i obsługa.

#4 ~Gosia~

~Gosia~
  • Goście

Napisano 12 sierpień 2013 - 13:25

Nie daleko Ozorków w miejscowości Wróblew jest serwis samochodowy. Serwis ten jest sprawdzony, czasami zdarzy mi się mały wypadek :D. Auto jest gotowe do jazdy nawet w tym samym dniu. Polecam

#5 ~Gosia~

~Gosia~
  • Goście

Napisano 12 sierpień 2013 - 13:26

Oczywiście pisze o serwisie Autocentrum Wyrębski

#6 dapphnne

dapphnne

Nowy

• Użytkownicy
  • Pip
  • 5 postów