Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


67 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~jasio~

~jasio~
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2013 - 20:18

Śledztwo nie zostało zakończone - to co można pokazać w filmie .

#2 ~AREK~

~AREK~
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2013 - 21:00

I tak prawdy nie pokażą, dowiemy się za 100 lat jakimiś przeciekami.

#3 ~marjano~

~marjano~
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2013 - 21:20

polecam obejrzeć film "anatomia upadku"

#4 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2013 - 21:33



#5 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2013 - 21:35

Prezydent Bronisław Komorowski przyjął przewodniczącego Dumy Państwowej Federacji Rosyjskiej Siergieja Naryszkina, który przybył do Polski na obchody 68. rocznicy wyzwolenia obozu Auschwitz-Birkenau. Wysłanie na obchody akurat Naryszkina to policzek dla Polski. Dyplomata ten słynie bowiem z agresywnej retoryki w stosunku do naszego kraju.

Podczas spotkania prezydent przekazał Naryszkinowi księgę z 9 tys. nazwisk sowieckich jeńców wojennych, ofiar KL Auschwitz-Birkenau, a także poruszył kwestie problemów w relacjach dwustronnych i zaapelował o zwrot wraku TU 154M. Siergiej Naryszkin stwierdził, że usuwanie barier w relacjach dwustronnych jest potrzebne, a odnosząc się do kwestii zwrotu wraku powtórzył, że wraku samolotu zostanie zwrócony dopiero po zakończeniu śledztwa w Rosji.

Polityka historyczna prezydenta Komorowskiego budzi ostatnio wiele kontrowersji. Ostatnio, mówiąc o Powstaniu styczniowym bał się choćby wspomnieć o tym, z kim właściwie walczyli powstańcy. Teraz natomiast z honorami przyjmuje byłego pułkownika KGB, który zasłynął z wielu agresywnych wypowiedzi pod adresem Polski i Polaków.

Jak wielokrotnie pisaliśmy na łamach portalu Niezalezna.pl i „Gazety Polskiej Codziennie” Siergiej Naryszkin jest jednym z najbardziej zaufanych współpracowników Putina jeszcze z czasów szkoleń w podlegającemu KGB Instytucie Jurija Andropowa. W latach 2008–2011pełnił funkcję szefa administracji prezydenta Rosji.

Naryszkin był także szefem Prezydenckiej Komisji Federacji Rosyjskiej ds. Przeciwstawiania się Próbom Fałszowania Historii ze Szkodą dla Interesów Rosji. W sierpniu 2009 r. opublikował artykuł, w którym ostro zaatakował Polskę. „Największą aktywność w rewidowaniu wyników II wojny światowej i pisaniu od nowa światowej historii przejawiają kraje bałtyckie. Tą samą drogą kroczą Polska i Gruzja, błędnie sądząc, że ich agresywne podejście do rosyjskiej historii, fałszowanie tej historii na szkodę interesów Rosji, lepiej odpowiada ich interesom narodowym oraz przyniesie więcej politycznych i materialnych dywidend” - twierdził . I dodawał: „Za nabierającymi obrotów antyrosyjskimi akcjami i wypowiedziami wyraźnie widać dążenie do zrewidowania jej geopolitycznych wyników”.

#6 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2013 - 22:04

Pierwsza opinia http://wpolityce.pl/...polskiego-rzadu

#7 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2013 - 22:06

NASZA RECENZJA filmu National Geographic. Stek przekłamań i manipulacji. Należy im się medal od polskiego rządu! http://wpolityce.pl/...polskiego-rzadu

#8 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2013 - 22:16

Krzysztof Mądel (Jezuita, teolog i publicysta, specjalizujący się w etyce rynku i demokracji) wypowiada się tutaj http://krzysztofmade...#f173bebc9b0f58

#9 ~Stanisław~

~Stanisław~
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2013 - 22:19

Rozpiętość skrzydeł TU-154 to 37,55 metra... ponad 18 metrów na jedno skrzydło brzoza o wysokości 5m (po ścięciu) pozostaje 2/3 skrzydła to jest 12 metrów. Jak samolot z 12 metrowym skrzydłem może obrócić się wokół osi na wysokości 5m?
http://smolensk-2010...-154-brzoza.jpg

#10 ~Zwykły zjadacz chleba~

~Zwykły zjadacz chleba~
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2013 - 22:26

Wnioskowanie zwykłego „zjadacza chleba”:
To mógł być zamach zorganizowany przez służby specjalne Rosji w porozumieniu z obsługą lotniska. Mogli użyć systemu HPEMS (High Power Electro Magnetic System) i unieruchomić na pewien czas całą elektronikę pokładową samolotu Tu-154M. System HPEMS w wykonaniu dla wojska i służb specjalnych ma zasięg działania do 5 km, a z konferencji wiemy (jak potwierdzają dowody w opracowaniach każdej komisji!) co się działo z elektroniką od TAWS # 38. Działał jedynie wysokościomierz baryczny! Czy trzeba jeszcze coś dodatkowo wyjaśniać mając na uwadze fakt, że układy mikroprocesorowe w systemach sterowania samolotu zostały unieruchomione. Takie systemy jak wiadomo, kontrolują wiele parametrów decydujących o zachowaniu się samolotu podczas lotu, a zwłaszcza pracę jego silnika, pomp i innych napędów. Proszę pamiętać, że paliwo jest jednocześnie elementem chłodzącym łożysk niektórych podzespołów samolotu, a temperatura zapłonu jest zależna od ciśnienia, …
Nie trzeba używać ani trotylu, ani nitrogliceryny, ani nowoczesnych „plastików”. Wystarczy na właściwy czas wyłączyć elektronikę w samolocie i np. przestaną pracować pompy paliwa - nie będzie wymaganego ciśnienia w zbiornikach paliwa umieszczonych modułowo w skrzydłach i pod samolotem, a wówczas wystarczy zaiskrzenie połączone ze „spotkaniem z brzozą” i jest BUM.

#11 ~aaaa~

~aaaa~
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2013 - 22:26

polecam obejrzeć film "anatomia upadku"

obejrzałem i żałuję - straciłem 1h09min swojego cennego życia.

#12 ~adsf~

~adsf~
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2013 - 22:28

wy prawdziwi polacy się lepiej zdecydujcie co było przyczyną katastrofy i przygotujcie jedną sensowną wersję, proponuję jeszcze zastanowić się nad interwencją UFO.

#13 ~wielko~

~wielko~
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2013 - 22:35

Rozpiętość skrzydeł TU-154 to 37,55 metra... ponad 18 metrów na jedno skrzydło brzoza o wysokości 5m (po ścięciu) pozostaje 2/3 skrzydła to jest 12 metrów. Jak samolot z 12 metrowym skrzydłem może obrócić się wokół osi na wysokości 5m?
http://smolensk-2010...-154-brzoza.jpg

najlepiej wsiądż do takiego samolotu i sam sprawdz

#14 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2013 - 22:36

wy prawdziwi polacy się lepiej zdecydujcie co było przyczyną katastrofy i przygotujcie jedną sensowną wersję, proponuję jeszcze zastanowić się nad interwencją UFO.

On już wszystko wyjaśnił
https://fbcdn-sphoto...390774915_n.jpg

#15 ~kamil~

~kamil~
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2013 - 22:37

jest już może ten filmik w sieci proszę o link w razie jak ktoś wie bo byłem w pracy i nie oglądałem

#16 ~masełko~

~masełko~
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2013 - 22:38

Wnioskowanie zwykłego „zjadacza chleba”:
To mógł być zamach zorganizowany przez służby specjalne Rosji w porozumieniu z obsługą lotniska. Mogli użyć systemu HPEMS (High Power Electro Magnetic System) i unieruchomić na pewien czas całą elektronikę pokładową samolotu Tu-154M. System HPEMS w wykonaniu dla wojska i służb specjalnych ma zasięg działania do 5 km, a z konferencji wiemy (jak potwierdzają dowody w opracowaniach każdej komisji!) co się działo z elektroniką od TAWS # 38. Działał jedynie wysokościomierz baryczny! Czy trzeba jeszcze coś dodatkowo wyjaśniać mając na uwadze fakt, że układy mikroprocesorowe w systemach sterowania samolotu zostały unieruchomione. Takie systemy jak wiadomo, kontrolują wiele parametrów decydujących o zachowaniu się samolotu podczas lotu, a zwłaszcza pracę jego silnika, pomp i innych napędów. Proszę pamiętać, że paliwo jest jednocześnie elementem chłodzącym łożysk niektórych podzespołów samolotu, a temperatura zapłonu jest zależna od ciśnienia, …
Nie trzeba używać ani trotylu, ani nitrogliceryny, ani nowoczesnych „plastików”. Wystarczy na właściwy czas wyłączyć elektronikę w samolocie i np. przestaną pracować pompy paliwa - nie będzie wymaganego ciśnienia w zbiornikach paliwa umieszczonych modułowo w skrzydłach i pod samolotem, a wówczas wystarczy zaiskrzenie połączone ze „spotkaniem z brzozą” i jest BUM.

do tego chleba zacznij czasami urzywać masła, bo to wpływa dobrze na cały organizm. może wtedy nie będziesz pisał tekstów któryc nie powstydziłby się Tom Clancy.

#17 ~masełko~

~masełko~
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2013 - 22:40

jest już może ten filmik w sieci proszę o link w razie jak ktoś wie bo byłem w pracy i nie oglądałem

powtórka dzisiaj jeszcze będzie, i w następne dni tez, popatrz w program

#18 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2013 - 22:40

najlepiej wsiądż do takiego samolotu i sam sprawdz

Инсценировка. „смоленской катастрофы”.

http://pipetka.net/v...hp?t=1256&f=133

#19 ~wielko~

~wielko~
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2013 - 22:43

Инсценировка. „смоленской катастрофы”.

http://pipetka.net/v...hp?t=1256&f=133

ok

#20 ~stefan~

~stefan~
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2013 - 22:53

Stasiu - tutka w tym czasie osiągała pełną moc silników i się wznosiła co po odwróceniu na grzbiet
spowodowało kurs kolizyjny do ziemi - jest ślad rycia tym pechowym skrzydłem w ziemi .
Dobrze , że o to pytasz bo inni tylko o wybuchach .
Ten samolot wyciął blisko 400m krzaków , manipulacja "informatorów' polega na fragmentarycznym
pokazywaniu pomysłów na teorię zamachu by przesłonić oczywistą prawdę "na wariackich papierach
lądowali" bo nie mieli innego wyjścia.
Przy ustawieniu sterów na wznoszenie po odwróceniu kadłuba samolotu to ustawienie sterów
powoduje pikowanie do ziemi . Pech .



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych