Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


1187 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~lolus~

~lolus~
  • Goście

Napisano 24 marzec 2011 - 09:16

Nie polecam ADAMUSA na pogodnej. straszna szkola, szkoda czasu, nerwów i pieniędzy na nią. Niczego tam nie uczą, olewają kursanta, przycinają na godzinach, ktorych później nie oddają, załatwiają swoje sprawy w godzinach jazdy, zakupy 20 minutowe, a to fryzjer itp. Chłopak który uczy sam dobrze nie umie jeździć, źle tłumaczy i ma wszystko gdzieś. Na początku robi dobre wrażenie ale później to tragedia, dodzwonić sie nie można, na smsy nie odp., auto jest w śmiesznie zlym stanie, pogniecione, silnik siada. Myślałem że jestem takim tumanem i nic nie rozumiem, bo jak można nie zrobić łuku, albo jak możliwe ze jadac nagle samochód gaśnie, ja dodaje gazu a on gasnie i tak 50 razy w ciagu 2 godz. Poszedłem do WIRAŻU żeby się przekonać jak jeżdżę naprawdę - tam jest rewelacyjnie, jazda co do minuty, luk ( Pan wytłumaczył dokładnie jak zrobić go poprawnie), górka, koperta, parkowania, trasy po których jeżdżą egzaminatorzy, samochód ani razu nie zgasł, Pan z którym jeździłem dal mi od 1-10 8,9 punkty, a w Adamusie wiecznie bylo 6(naciągacz na dodatkowe godziny). Nie polecam naprawdę

#2 ~p~

~p~
  • Goście

Napisano 24 marzec 2011 - 09:33

a co z pieniedzmi ktore zapłaciłes za Adamusa? przepadły czy jest mozliwy zwrot?

#3 ~zły~

~zły~
  • Goście

Napisano 24 marzec 2011 - 12:44

Jak mnie pamięć nie myli to w roku 2010 tytuł Naj.... szkoły jazdy dostał AS jazdy, jakoś wyniki nie mówią że to AS.
A teraz jak juz w poprzednim wpisie zacznie się reklama szkół, ta be a ta cacy.
Jak prawko zrobiłem dawno i jeżdzę w tej drogowej dzungli, ale uważam iż z jazdą jak z innymi dziedzinami . Jeden ma zdolności, a inny nie.
W mojej rodzinie zdawanych było 11 róznaych egzaminów na prawo jazdy różnych kategorii przez 5 osób i wynik jest taki że zdano je w 11 próbach czyli zdawalność jest 100% a szkoły były różne.

#4 ~R>~

~R>~
  • Goście

Napisano 27 marzec 2011 - 14:58

nie polecam nikomu mustanga.. może i mają wysoką zdawalność, ale cięzko od nich sie wydostac na egzamin, każą dokupowac dodatkowe godziny. słowem - ciągną kase

#5 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 01 kwiecień 2011 - 14:42

Nie polecam mustanga, też tak miałem że naciągał na godziny ich instruktor łysy dupek Robert podstępem zabrałem papiery nie dokupując tylu godzin ile mi kazali, egzamin zdałem za 5 razem ale tylko przez moją nie uwagę, łatwo jest wymusić pierwszeństwo :)

#6 ~Monika~

~Monika~
  • Goście

Napisano 04 kwiecień 2011 - 12:13

Ja natomiast mogę polecić OSK Pegaz na Jurowieckiej (nad Rossmanem), pan Tadeusz wszystko wytłumaczy, nauczy Cię bardzo dobrze jeździć. Ja zaczynałam od 0 i się wszystkiego nauczyłam. Co do dodatkowych godzin , instruktor nie proponuje dodatkowych godzin jeśli nie ma takiej potrzeby. Pozdrawiam Motylek2

#7 ~as~

~as~
  • Goście

Napisano 24 sierpień 2011 - 16:25

Nie polecam pani Ani Bielewicz z Asa Jazdy. Na drugiej lekcji już 'komentuje', jakby sama nigdy nie zaczynała, czujesz się winny, że nie umiesz jeździć po 2 godzinach praktyki

#8 vincero91

vincero91

    Młodszy dziennikarz

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 85 postów

Napisano 25 sierpień 2011 - 15:06

setki ofert pracy z woj. podlaskiego
http://www.opodlaskie.pl/

#9 ~mateusz~

~mateusz~
  • Goście

Napisano 27 wrzesień 2011 - 08:49

ja z kolei polecam Start, facet długo w tym siedzi, co prawda uczy fiatem punto, ale to dobrze bo jeśli puntem się umie zrobić wszystkie manewry to na egzaminie micrą nie ma to większego problemu, aż sam się zdziwiłem z jaką łatwością poszedł mi łuk

#10 ~Ewelina~

~Ewelina~
  • Goście

Napisano 21 grudzień 2011 - 22:24

A ja dowiedziałam się od koleżanki o NOWEJ SZKOLE JAZDY jaką jest NG SCHOOL,szkoli tam p.Katarzyna,na prawdę polecam gdyż swoją pracę i swoją wiedzę wykonuje bez jakiegokolwiek zarzutu.Udałam się do niej na doszkalanie i jako jedyna z instruktorów,których wcześniej miałam mogę powiedziec że ma kobieta do tego dar.Oduczyła mnie ciągłego wciskania sprzęgła co jest plusem na egzaminie,a jazda wtedy na prawdę jest łatwiejsza,łuk potrafi wytłumaczyc tak że osoby które mają z tym problem z łatwością sobie z tym poradzą. Zdałam egzamin pozytywnie wziąwszy wcześniej u tej Pani 4 godz doszkalające.Dla informacji mogę powiedziec,że godz jazdy doszkalającej w porównaniu z innymi ośrodkami jest na prawdę konkurencyjna.Polecam.

#11 ~Kamilo62~

~Kamilo62~
  • Goście

Napisano 08 styczeń 2012 - 07:21

Polecam AS Jazdy, a przynajmniej pania Katarzyne P. Mila, cierpliwa,mozna o wszystkim porozmawiac. No normalnie stara sie nas uczniow uczyc przy tym wogle nie krzyczac. Podpisuje sie wyzej, uczy kiedy naprawde wciskac te sprzeglo. Raz micra raz Toyota co jest wielkim plusem dla mnie bo mozna szybciej sie przyzwyczaic do roznych aut. Gorka i parkowanie przy tej pani to nie problem.
Pozdrawiam Kamil :)

#12 ~x~

~x~
  • Goście

Napisano 19 styczeń 2012 - 11:15

nie polecam as jazdy, przy 20 godzinie nie robilismy nawet zawracania na trzy, tylko odwozenie i zabieranie kursantow

#13 ~kasia~

~kasia~
  • Goście

Napisano 19 styczeń 2012 - 11:41

Ja robiłam prawo jazdy w Szale, również polecam :) wiadomo że więcej zależy od tego na jakiego instrutora trafimy niż od tego jaka to szkoła. Ja miałam szczęscie trafić na profesjonaliste, zarówno poziom nauczania jak i atmosfera podczas jazdy i podejscie do kursanta były na najwyzszym poziomie :)

#14 ~kursantka~

~kursantka~
  • Goście

Napisano 26 styczeń 2012 - 20:53

Polecam szkole perfekt -moj intruktor (Piotrek) bardzo dobrze tłumaczy jest cierpliwy odpowiada nawet na najglupsze pytania, tłumaczy do tego momentu az sie zrozumie. Z tego co słyszałam to inni instruktorzy tez są ok. zdawalnosc jest na dobrym poziomie tak wiec serdecznie polecam PERFEKT i Piotrka P :)

#15 ~Aneczka~

~Aneczka~
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2012 - 14:39

nie polecam szkoły jazdy SZAŁ szczególności instruktora Daniela nic nie uuczy tylko gada przes telefon do tego jest hamski w stosunku do swoich uczniów żal....

#16 ~K.~

~K.~
  • Goście

Napisano 22 luty 2012 - 19:45

Mogę polecić OSK Rekrut na Piasta. Uczy tam pan Tomek, który cierpliwie i spokojnie tłumaczy wszystkie manewry do zrobienia. Można indywidualnie dogadać się co do zapłaty, cena konkurencyjna. Jestem w trakcie kursu, ale wiem, że dobrze trafiłam :)
Kiedyś zaczęłam kurs w innym ośrodku, którego nazwy nie wymienię, bo nie chcę jechać po nich, zwłaszcza, że już chyba nie działają. Tam nawet nie było dane mi pojeździć na placu po kilkunastu godzinach jazdy. Poza tym nikt nie zapisywał tych godzin, więc nawet nie wiem ile dokładnie wtedy wyjeździłam, co też świadczy o "profesjonalnym" podejściu.

#17 ~kamilo62~

~kamilo62~
  • Goście

Napisano 24 luty 2012 - 18:48

W tym miejscu chcialbym polecic szkole AS JAZDY - Osrodek za profesjonalne przygotowanie mnie do egzaminu teoretycznego. Nauka przebiegla szybko 3godz. razy 5 dni. Teoria sie skonczyla szybko. Wewnetrzny po kilku bledach wrescie zdany. CZas na nauke jazdy - Uklon w strone KAtarzyny P. uczy ekstra ma dobry samochod i milo sie rozmawia :) kolejny wewnetrzny i praktyczny w szkole bez problemow. Czas na Teorie w WORD I stres. Ktory mimo ze byl to test zostal zdany przezemnie i 0 bledow.
Najgorsze bylo czekac z dzisiejszymi kolejkami na praktyczny. Dluga kolejka, duzo czasu na czekanie na swoja kolej i wrescie ze stresem zostawionym w poczekalni egzamin zdany za pierwszym razem.
Wazne by sie skupic i sie nie spieszyc.
Egzaminatorzy teraz jakos juz nie "Gryza".
Takze AS JAZDY z tego miejsca polecam w 100 %.

#18 Lis

Lis

    Sekretarz redakcji

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 856 postów

Napisano 24 luty 2012 - 19:13

Wszystkie szkoły tak dobrze szkolą!? a wypadków coraz więcej :(

#19 Mat

Mat

    Jeszcze tu zajrzę

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1366 postów

Napisano 25 luty 2012 - 23:50

Wszystkie szkoły tak dobrze szkolą!? a wypadków coraz więcej :(


Każdy młody kierowca, nabiera doświadczenia i praktyki jak już sam zacznie jeździć. Niestety.

#20 ~kamilo62~

~kamilo62~
  • Goście

Napisano 26 luty 2012 - 16:22

Wypadki moim zdaniem nie sa spowodane tylko naukami w szkole - kazdy kto choc troche sie ciekawi tymi kontrolami policyjnimi moze sobie swiat szkol wyobrazic - kazdy opisuje swoja szkole jak chce - ale do kazdego innego i tak nalezy wybor.A po drugie zamiast zmienic moze warunki praktycznego egzaminu ... panstwo woli zmienic teorie..



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych