Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Tabletka dzień po a ciąża


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Zuzia~

~Zuzia~
  • Goście

Napisano 25 czerwiec 2019 - 17:55

Witam
Obawiam się że jestem w ciąży.
Więc tak
Okres rozpaczał mi się 10 czerwca (7 dni za szybko)
Ogólnie mój cykl trwa 31 dni czyli powinnam dostać 17 czerwca.
19 czerwca uprawiałam stosunek przerywany i był to mój pierwszy stosunek kiedy kolwiek
Odrazu poszliśmy kupić tabletkę dzień po ellaone
Zazylam ją max 3h po stosunku
Żadnych skutków ubocznych nie miałam ale po 6 dniach od stosunku dopadła mnie biegunka i lekkie bóle brzucha. Czy to możliwe żebym zaszła w ciążę?

#2 ~Marysia~

~Marysia~
  • Goście

Napisano 27 czerwiec 2019 - 21:20

Wg mnie to ta biegunka świadczy o mózgojadch głodujących w Twojej puszce mózgowej. Od dawna.



#3 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 29 czerwiec 2019 - 19:58

zaloz pampersy chociaz w czasie seksu bo jeszcze sie zesrasz w czasie seksu i dopiero bedzie jazda



#4 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 05 lipiec 2019 - 15:19

saksawatsia nielzia





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych