Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Teleoszust za drzwiami :: zobacz komentowany artykuł


96 odpowiedzi w tym temacie

#21 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 19 grudzień 2008 - 17:07

...nawet jeśli konsultant przez telefon poinformował mnie (błędnie) że nie zapłacę tej kary jeśli jeszcze nie nastąpiła aktywacja tego numeru? (ma to nastąpić dopiero od stycznia) Ta rozmowa jest oczywiście nagrana. Czy to może stanowić jakieś uzasadnienie mojego ewentualnego odwołania?

#22 ~woland~

~woland~
  • Goście

Napisano 08 styczeń 2009 - 15:52

TAK novum to polska firma finansowana również przez ONTEC, niestety założyciele nie mieli tyle kasy żeby sfinansować całość, tym bardziej że poszło ok. 15 mln złotych na samą inwestycję!!!! Usługi telekomunikacyjne to bardzo ciężki rynek i potrzebny był inny inwestor. Ale poza tym co najważniejsze dla przeciętnego klienta czyli tańsze rachunki to na pewno lepsze NOVUM niż TPSA - w 95% sprzedana ORANGE.
Pozdrawiam Grzegorz



A ile Ci Polscy założyciele mają udziałów i kto to jest? Bo mnie z KRS wynika że 100% udziałów ma Ontec z Luxemburga czy innego raju podatkowego....... więc gdzie tu polska firma? W przypadku TPSA przynajmniej wiadomo kto jest właścicielem i gdzie idzie moja kasa..... A ty? Kto sie kryje za Ontec? Nie wiadomo.... Może to po prostu jakaś pralnia....

#23 ~do niedawna klient tp sa~

~do niedawna klient tp sa~
  • Goście

Napisano 04 luty 2009 - 12:23

z
Zgadzam się ze wszystkim, ale jek zadzwoniłem do tp sa i spytałem czy kogoś wysyłasli do naszej miejscowości to usłyszałem że my nie wysyłamy nikogo, my zawierasmy umowy wyłącznie przez telefon i w telepunktach, a tutaj czytam co innego że przedstawiciel tp ma mieć identyfikator i tak dalej, a prze telefon pod numerem 9393 mówią co innego, jak to w końcu jest??

#24 ~herzog~

~herzog~
  • Goście

Napisano 07 luty 2009 - 14:11

Kwestia jest tego typu, żeby jak najlepiej dopasować abonament do swoich potrzeb, czego klienci najczęściej nie potrafią zrobić. Oferta Telekomunikacji Novum jest w 80% lepsza i tańsza od oferty TP SA.
Tyle mniej więcej właśnie abonamentów jest bardziej opłacalnych od ofert TPSA.
Są chyba tylko 3 abonamenty korzystniejsze w tepsie.
1). TP 2000 - ale tylko wtedy, jeśli ktoś mniej więcej rozmawia te 2000 minut. Jeśli ktoś, wykorzystuje mniej niż 1000 minut wtedy znajdzie oszczędności, czasem naprawdę duże w Novum. Jeśli wykorzystuje się ponad 1000 to lepiej pozostać w TPSA.
2) Socjalny - ale tylko wtedy, gdy w ciągu miesiąca nie wykona się żadnego połączenia, albo ich liczba jest naprawdę minimalna. (nadimpulsowe 10 połączeń). Jak ktoś rozmawia więcej, od razu powinien to zmienić, gdyż akurat w tym abonamencie, który ma najdroższą stawkę w Polsce(71gr!!! za impuls) często może się klientowi TPSA zdarzyć niemiła niespodzianka w wysokości horrendalnie wysokiego rachunku.
3) TP 1200 - tutaj lepszej alternatywy w Novum nie ma.

Pozostałe abonamenty w TPSA są mówiąc kolokwialnie gorsze, czyli droższe od dostępnych w Novum. Bez problemu można znaleźć alternatywę w Novum, która naprawdę pozwoli na oszczędności.

Co mogę jeszcze dodać:
Jeśli ktoś korzysta z abonamentu standardowego w TPSA, czyli tego który jest w wysokości 42.70 brutto powinien jak najszybciej się go pozbyć, bo jest to abonament najbardziej niekorzystny jaki tylko istnieje na polskim rynku.

Kwestia sporna jest też w przypadku neostrady. Najczęściej klienci którzy ją posiadają myślą, że nie mogą w tym wypadku zmienić abonamentu. Jest to oczywiście nieprawda, którą mówią pracownicy TPSA. Zgodnie z rozporządzeniem UKE, istnieje możliwość aby w każdym momencie oddzielić abonament od internetu. I w takim przypadku dostawca internetu nie ma prawa na zmianę prędkości czy ceny internetu.

W naszym kraju istnieje niewytłumaczalna bojaźń przed czymś nowym.
To chyba efekt myślenia zaczerpniętego ze starego systemu jaki panował do 89r. Często klienci nawet nie chcą słyszeć oferty, bo jak TPSA jest od tylu lat to ona ich nie oszuka. Nic bardziej mylnego. Jak wiemy wciąż jest to monopolista na naszym rynku, a czy tak naprawdę jakikolwiek monopolista dba o swojego klienta? Odpowiedź jest prosta. Nie.

Jeśli ktoś z Państwa byłby zainteresowany ofertą Telekomunikacji Novum, chętnie pomogę w doborze najkorzystniejszego abonamentu.
Wspólnie możemy się zastanowić jaka oferta byłaby dla Państwa lepsza i przede wszystkim tańsza. Jeśli ktoś chce się dowiedzieć, czy naprawdę może zaoszczędzić w Novum proszę o telefon pod nr: 089 676 08 45 (godz.9-15). Oczywiście oddzwonię, żeby nie naciągać klienta. Ewentualnie proszę o sms pod nr: 509136768. W treści smsa proszę o podanie nr stacjonarnego, imienia i nazwiska oraz godziny, która najbardziej odpowiadałby Państwu na przeprowadzenie rozmowy. Oczywiście rozmowa telefoniczna do niczego zobowiązuje. Jeśli byliby państwo zainteresowani ofertą, to umowa działa tylko po złożeniu podpisu. Obsługuję najczęściej województwo warmińsko-mazurskie, pomorskie, podlaskie i mazowieckie ale tak w zasadzie to i całą Polskę.
Serdecznie pozdrawiam.
Przedstawiciel Telekomunikacji Novum

#25 ~ktoś~

~ktoś~
  • Goście

Napisano 13 luty 2009 - 12:38

może ktoś poradzi jak napisac odwołanie do telekomunikacji NOVUM, naciągnięto starszą osobę i podpisała umowę jednak zrezygnowała i nie wykonała żadnych połączeń a jednak przyszło jej do zapłaty prawie 200zł, pani w telekomunikacji polskiej proponuje napisac odwołanie ale czy to ma jakikolwiek sens, przypuszczam ze w umowie jest zawarta kwota zerwania umowy ale moze ktos poradzi czy cos da rade z tym zrobic

nie sądzę zeby ta starsza osoba sama zrezygnowała. tak jak ktos ja namówił do przejscia do novum tak samo ktos musial ją namowic do zrezygnowania.

#26 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 15 luty 2009 - 18:43

To niech ta osoba, która poradziła tej pani rozwiązać umowę, odda jej teraz te 200 zł i niech dopłaca do rachunków w tp, które zapewne będą wyższe.

#27 ~gosć~

~gosć~
  • Goście

Napisano 17 luty 2009 - 15:29

Dokładnie. Starsze biedne naciągnięte osoby. A tak naprawde te starsze osoby mają mozliwość zaoszczędzenia. A te wszystkie wnuki, synki, córki, cioteczne i inne powinowate osobki tak dobrze zaznajomione z branża operatorów telekomunikacyjnych i przerażone tym co biedna starsza osoba zrobiła i w rezultacie KAŻĄCE wręcz takiej biednej starej osobie napisać REZYGNACJE powinny płacić kary. Bo mili PANSTWO po 10 dniach WCZYTAJ się dobrze w regulamin. U każdego operatora łącznie z czcigodną TP SA kara za ostapienie(w potocznym rozumieniu REZYGNACJE) od umowy jest duża. Dobre 180 zł. Za głupotę trzeba płacić.
Polecam przeanalizowac oferte tej firmy, obliczyć to ile się zaoszczędzi porównać z kwotą kary i wycofać rezygnacje.

#28 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 19 luty 2009 - 14:46

Uwielbiam propagandę. Jak widać większość postów na tym forum w temacie Novum zostało wysmażonych przez wiernych Janczarów na zlecenie, pracujących dla wzmiankowanego operatora. Widzicie TP jest psakudną, monopolistyczną strukturą, ale mimo wszystko ma jakąś reputację i ugruntowaną pozycję na rynku. Dodam jeszcze, że temat nie brzmi czemu TP jest zła, tylko dlaczego i jak Novum naciąga klientów. Zostawmy, więc na chwilę TP (beznadziejne owszem) i zajmijmy się Novum. Klasyczne przypadki świadomego wprowadzania w błąd klientów (szczególnie naciąganie osób starszych) to nie konkurencja tylko przestępstwo. Jak mają ludzie postrzegać Novum jeśli cały czas są okłamywani. Świetny abonament? Kto mi go gwarantuje? Ludzie nie mogący uczciwie powiedzieć dla jakiej firmy pracują? Ludzie, którzy najpierw twierdzą, że to w 100% polska firma, a później nabierający wody w ustach jak wychodzi, że 100% obcego kapitału ma udział w Novum? Laboga, płakać się chce - szczególnie jak patrzy się na kalki z kilku kolejnych forów (pewnie Novum ma mało agitatorów na swoich usługach). W kraju prawa już dawno w sądzie byłby pozew zbiorowy przeciw Novum tudzież ich podwykonawcom - ponieważ działania takie jak kradzież marki czy świadome wprowadzenie w błąd w celu osiągnięcia korzyści majątkowych wyczerpują znamiona przestępstwa. Przy okazji - jeśli TP jest taka straszna to dlaczego tak często przedstawiciele Novum się pod nią podszywają? Szokujący poziom arogancji i zakłamania raczej nie przemawia do klienta na korzyść Novum. Lepsza już chyba komórka niż stacjonarny....

#29 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 23 luty 2009 - 18:13

Z Telekomunikacją Novum miałem trochę wspólnego. Szczerze powiedziawszy zawiodłem się na tej firmie. Nie spodziewałem się że inny operator może przysporzyć mi tyle kłopotów... Naprawdę odradzam kontaktów z TeleNovum.

#30 ~GAWCIOL~

~GAWCIOL~
  • Goście

Napisano 24 luty 2009 - 10:27

TEZ NIEPOLECAM OSZUSCI PODALI SIE ZA TPSA A TERAZ PŁACE 180 ZŁ ZŁODZIEJE ...

#31 ~anuła-kukuła~

~anuła-kukuła~
  • Goście

Napisano 25 luty 2009 - 21:28

Ludzie herezje opowiadacie. Pracuje w tej firmie od jej powstania, słyszałam rózne głupoty, ale to co wypisujecie jest żenada i absurdem!! Po 1 zadnych 2 rachunków, po 2 możliwosc zerwania umowy tylko pisemnie- na umowie jest adres do Ostrołeki.
Jak dzwoni telemarketer ludzie słyszą tylko TELEKOMUNIKACJA i nie wiedzą nic wiecej... Obudźmy się w koncu! Wiek 19 sie juz skonczył! Na rynku nie ma monopolu tylko wolna konkurencja. Nawet jesli Panstwo twierdzza, ze zostali oszukani- moze faktycznie tak sie stalo- ciezko odpowiadac za kazdego pracownika indywidualnie- to gdy podpisujecie to czytajcie, na umowie jest nazwa, jest regulamin, zostawia się cenniki. Nic z palca nie jest wyssane. Dobrze gdy przychodzi przedstawiciek i mamy obawy jest zadzwonic na infolinię ( dokładnie słuchać z kim rozmawiamy-imie, nazwisko konsultanta) i się dowiedziec. To działa. Dla potwierdzenia zadzwonic na infolinie NOVUM zweryfikowac to co sie dowiedzieluismy. Wyjdzmy z ciemnogrodu! Tepsa tez oszukuje... wejdzcie sobie i zobaczcie jakie kary placi tp za "swoje wpadki".
Po co tp obdzwania umowy zawarte z Novum? Boja sie konkurencji! Nie maja nic ciekawego i bałamuca, wysyłaja listy- nie czytamy odsylamy i mamy klopoty! Co do telewizji to owszem, nie polecam podpisywania z NOVUM umowy bo straci sie tv.
Pozdrawiam

#32 ~~Piotr~~

~~Piotr~~
  • Goście

Napisano 27 luty 2009 - 19:57

może ktoś poradzi jak napisac odwołanie do telekomunikacji NOVUM, naciągnięto starszą osobę i podpisała umowę jednak zrezygnowała i nie wykonała żadnych połączeń a jednak przyszło jej do zapłaty prawie 200zł, pani w telekomunikacji polskiej proponuje napisac odwołanie ale czy to ma jakikolwiek sens, przypuszczam ze w umowie jest zawarta kwota zerwania umowy ale moze ktos poradzi czy cos da rade z tym zrobic

Jestem na 100% pewien że ta starsza osoba chce mieć w Novum tylko jak całą rodzina zacznie jej tłumaczyć że to novum że to zło to ta osoba rezygnuje, nie wiem czemu bo to ona płaci rachunki. Ty za nią nie płacisz rachunków. Sam jej krzywdę robisz bo dzięki tobie będzie płaciła więcej.
Jest ponad 20 firm oferujących usługi na telefon na łączach TP, 95% ludzi słyszało co najwyżej o Netii i Tele2 reszta nie ma pojęcia.
Telekomunikacja Polska okłamuje ludzi na potęgę. Żeby tego uniknąć, dzwoniąc na błękitną linię 93 93 należy zapisać sobie imię i nazwisko konsultanta (zanim wyraźnie wymówi musi parę razy powtórzyć) zanotować datę i godzinę rozmowy. Należy poinformować konsultanta Telekomunikacji Polskiej o tym i że jest się świadomym że rozmowy są nagrywane. Zapewniam wam że po czymś takim konsultant zmieni ton głosu i stanie się milszy.

Gdy abonent brał Neostradę,Telekomunikacja podnosiła abonent za telefon do minimum 50 zł, oczywiście informowała abonenta że jest to konieczne, co jest wierutną bzdurą. Są ludzie którzy mają Neostradę i abonament na telefon Socjalny 28,06 zł jednak musieli sobie go wywalczyć ( może 1% jest takich ludzi) a 99 % ludzi płaci przynajmniej 50 zł i o czym my tu rozmawiamy?

Telemarketer jeśli dzwoni zawsze się przedstawia i mówi że jest z Telekomunikacji Novum jednak ludzie są ignorantami. Najlepiej zrobić to samo co przy rozmowie z konsultantem TP (zanotować Imię Nazwisko)

Każdy myśli że jest sprytny ( w szczególności abonenci TP) a Telekomunikacja Polska takiego wała im wciska że aż szkoda patrzeć. Nikogo nie chcę obrażać ale życie tak pokazuje. Pozdrawiam

#33 ~jasiek~

~jasiek~
  • Goście

Napisano 01 marzec 2009 - 22:03

telekomunikacja novum naciagnela mnie na 181 pln za tzw oplate wyrownawcza. wyludzaja pieniadze podszywajac sie pod telekomunikacje polska i proponujac niby to nowy, korzystniejszy pakiet. a jezeli nie zrezygnuje sie w ciagu 10 dni od podpisania umowy to zgodnie z warunkami (podanymi oczywiscie maczkiem na drugiej stronie) trzeba oplate wyrownawcza zaplacic. ja zlozylem zazalenie do rzecznika konsumentow i proponuje wszystkim nabranym zrobic to samo. pieniedzy sie raczej nie odzyska ale jezeli skarg nazbiera sie sporo to uok pewnie nalozy na nich kare. dla mnie to novum zarabia glownie na tych oplatach wyrownawczych.

Od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorcy, można odstąpić w przeciągu 10 dni. Po tym terminie żadne pisanie odwołań raczej już nie odniesie efektu - umowa podpisana, trzeba jej dotrzymać, lub zapłacić karę.
Ja bym raczej radził dogadać się z Tele-Novum, wycofać wypowiedzenie i pozostać u tego operatora; przecież jego oferta jest bez porównania korzystniejsza od oferty TP!



#34 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 01 marzec 2009 - 22:21

telekomunikacja novum naciagnela mnie na 181 pln za tzw oplate wyrownawcza. wyludzaja pieniadze podszywajac sie pod telekomunikacje polska i proponujac niby to nowy, korzystniejszy pakiet. a jezeli nie zrezygnuje sie w ciagu 10 dni od podpisania umowy to zgodnie z warunkami (podanymi oczywiscie maczkiem na drugiej stronie) trzeba oplate wyrownawcza zaplacic. ja zlozylem zazalenie do rzecznika konsumentow i proponuje wszystkim nabranym zrobic to samo. pieniedzy sie raczej nie odzyska ale jezeli skarg nazbiera sie sporo to uok pewnie nalozy na nich kare. dla mnie to novum zarabia glownie na tych oplatach wyrownawczych.

A dlaczego w ogóle podpisałeś umowę z Telekomunikacją Novum?

#35 ~~Piotr~~

~~Piotr~~
  • Goście

Napisano 02 marzec 2009 - 12:48

telekomunikacja novum naciagnela mnie na 181 pln za tzw oplate wyrownawcza. wyludzaja pieniadze podszywajac sie pod telekomunikacje polska i proponujac niby to nowy, korzystniejszy pakiet. a jezeli nie zrezygnuje sie w ciagu 10 dni od podpisania umowy to zgodnie z warunkami (podanymi oczywiscie maczkiem na drugiej stronie) trzeba oplate wyrownawcza zaplacic. ja zlozylem zazalenie do rzecznika konsumentow i proponuje wszystkim nabranym zrobic to samo. pieniedzy sie raczej nie odzyska ale jezeli skarg nazbiera sie sporo to uok pewnie nalozy na nich kare. dla mnie to novum zarabia glownie na tych oplatach wyrownawczych.


Każdy podpisujący umowę z Telekomunikacją Novum ma 10 dni na rezygnację bez żadnych kar i bez podania powodu, ale nie tylko z Novum, również innymi firmami świadczącymi usługi telekomunikacyjne
Dla mnie to ty jesteś śmieszny, podpisujesz umowę a potem chcesz ją zerwać bez żadnych konsekwencji. Co ty kobieta jesteś że co chwilę zdanie zmieniasz? Czytaj co podpisujesz, jak nie wiesz co podpisujesz to świadczy dobitnie o twojej inteligencji. Jak nie widzisz małych liter to kup sobie okulary . Podpisując coś bierzesz za to odpowiedzialność a poza tym zawsze płaci się karę za zerwanie umowy na czas określony, pokaż mi umowę za zerwanie której nie płaci się kary? Nie ma takiej.

Urząd Komunikacji Elektronicznej nałożył na Telekomunikacja Polska łącznie 27 kar
a przykładowo na Tele2 tak w mediach (niezależnych tylko z nazwy) krytykowane tylko 2 kary. O czymś to świadczy. Dlaczego się o tym nie mówi?

#36 ~~Piotr~~

~~Piotr~~
  • Goście

Napisano 02 marzec 2009 - 12:48

Każdy podpisujący umowę z Telekomunikacją Novum ma 10 dni na rezygnację bez żadnych kar i bez podania powodu, ale nie tylko z Novum, również innymi firmami świadczącymi usługi telekomunikacyjne
Dla mnie to ty jesteś śmieszny, podpisujesz umowę a potem chcesz ją zerwać bez żadnych konsekwencji. Co ty kobieta jesteś że co chwilę zdanie zmieniasz? Czytaj co podpisujesz, jak nie wiesz co podpisujesz to świadczy dobitnie o twojej inteligencji. Jak nie widzisz małych liter to kup sobie okulary . Podpisując coś bierzesz za to odpowiedzialność a poza tym zawsze płaci się karę za zerwanie umowy na czas określony, pokaż mi umowę za zerwanie której nie płaci się kary? Nie ma takiej.

Urząd Komunikacji Elektronicznej nałożył na Telekomunikacja Polska łącznie 27 kar
a przykładowo na Tele2 tak w mediach (niezależnych tylko z nazwy) krytykowane tylko 2 kary. O czymś to świadczy. Dlaczego się o tym nie mówi?



http://uke.gov.pl/uk...mp;place=Lead01

#37 ~lik~

~lik~
  • Goście

Napisano 05 marzec 2009 - 18:16

Są opóźnienia w płatnościach dla pracowników, znaczne, oszustwa co do wysokości wynagrodzenia -w Telekomunikacji Novum

#38 ~~Piotr~~

~~Piotr~~
  • Goście

Napisano 05 marzec 2009 - 22:53

Są opóźnienia w płatnościach dla pracowników, znaczne, oszustwa co do wysokości wynagrodzenia -w Telekomunikacji Novum


Jakie opóźnienia? Jakie oszustwa? Podaj przykłady, miejscowość?
Po pierwsze zgadzam się że mogą być opóźnienia w płatności albo oszustwa ale nie dla pracowników Telekomunikacji Novum tylko pośredników, tak samo jak Netia i Tele2 Novum wynajmuje pośredników których zadaniem jest znajdowanie klientów i Ty lub pracownicy którzy są oszukani pracują przez pośrednika. Sam pracowałem przez biuro pośrednika i odradzam,tylko wyzyskują ludzi. Teraz pracuję bezpośrednio dla Telekomunikację Novum i nie ma problemów.

#39 ~beny~

~beny~
  • Goście

Napisano 29 kwiecień 2009 - 10:24

novum jest the best :excl:

#40 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 22 sierpień 2009 - 18:40

tak to prawda przedstawiciele z telekomunikacji novum to oszusci i nabijacze, gadaja co innego a co innego jest, w moim przypadku pytalem sie o przechodzace nie wykorzystane minuty, powiedzieli ze minuty ktore sa niewykorzystane w danym okresie rozliczeniowym przechodza na nastepny miesiac, a tu niestety porazka,poprostu klamia,oszukujac łatwowiernych klientów.Po zerwaniu umowy nawet gdy nie skorzysta sie z ich uslug ale podpisze umowe,tzreba naciagaczom zapłacic blisko 200pln , bo strasza komornikiem, ale moze bedzie ktos madrzejszy i nagra ich co obiecuja przed podpisaniem umowy i potem ich postraszy ale juz prokuratorem



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych