Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

13 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~sudent WM~

~sudent WM~
  • Goście

Napisano 28 listopad 2012 - 07:46

Szkoda bo bardzo miło wspominam 3 lata wekendów spedzonych w Olecku.
Ta miejscowość i uczelnia ma swój klimat.

#2 ~aga~

~aga~
  • Goście

Napisano 30 listopad 2012 - 15:46

W Ełku są dwie czy trzy wyższe uszelnie w tym jedna państwowa,[ filja UWM ] a pani Ewa wybrała uczelnie w Olecku, niepojęte.

#3 ~Grażyna~

~Grażyna~
  • Goście

Napisano 30 listopad 2012 - 17:47

Do agi: A nie pomyślałaś, że w Ełku nie ma takiego kierunku jak logopedia? Ja też studiuję w Olecku, mimo że po drodze mijam i Grajewo, i Ełk, a najbliżej mam tak naprawdę do Łomży. Niestety, w żadnym z tych miast nie otworzono mojego kierunku.

#4 ~gona~

~gona~
  • Goście

Napisano 05 luty 2013 - 14:46

Uważam, że najwięcej stracą mieszkańcy Olecka. Jednak przez te 20 lat mieli pewny zarobek na wynajmowaniu pokoji, z samej turystyki nie ma tyle dochodów, w sklepach, restauracjach przez weekend było tłumnie za swoich czasów.

#5 ~Magdalena~

~Magdalena~
  • Goście

Napisano 19 kwiecień 2013 - 20:57

Wspominam bardzo dobrze Wszechnice Mazurską.przykro ,że dorobek długich lat starań zostaje zamknięty. Z całego serca twórcą Uczelni i wszystkim pozostałym pracownikom życze stu lat .Dziękuję za wiedzę i dyplom.

#6 ~Ana~

~Ana~
  • Goście

Napisano 05 czerwiec 2013 - 21:42

Wszechnica uczelnią, profanacja słowa uczelnia.Pisze pani z dyplomem  podziękowania twórcą uczelni.Licho wie , śmiać się czy płakać

#7 ~ASp~

~ASp~
  • Goście

Napisano 16 lipiec 2013 - 13:19

Miałem przyjemność uczyć na wszechnicy studentów przez 3 lata i mam porównanie z innymi uczelniami na mazowszu i zgadzam się ze stwierdzeniem że szkoda iż Wszechnica kończy działalność

#8 ~Ela~

~Ela~
  • Goście

Napisano 01 wrzesień 2013 - 20:16